Mikä minusta tulee isona ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2008 - 19:38

Anna itsellesi aikaa. Mieti mitä todella haluaisit tehdä, ja kysy vanhemmilta ihmisiltä neuvoa. Mitään ei kannata tehdä päähänpistosta. Tee vaikka lista kaikenlaisista ammateilsta, ja kirjoita jokaisesta omat hyvät ja huonot puolensa. Ehkä tajuat, että unelmiesi ammatti ei olekkaan juuri se mitä kaipaat, tai tylsältä kuulostava työ voikin tuoda esiin valoisat puolensa, kun hetken miettii. Ja tietysti, on täällä napsulaiset kertomassa sinulle, mitä hyviä ja huonoja asioita on erilaisissa ammateissa. ;)
Mieti, mitä haluat elämältäsi! :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2008 - 16:10

Paljon riippuu siitä miksi haluat tulla, mietippä ihan ensimmäiseksi sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 16:12

Kun oli näinkin paljon vinkkejä niin sanoisin, että en osaa sanoa.
Työmies tai työnainen, työtön tai isä tai äiti, johtaja tai tsuppari......?
Annahan lisää vinkkejä niin päästään oikein pohtimaan asiaa porukalla? jookos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 18:04

Lisää vinkkejä kiitos. Tarkoitatko tällä kysymyksellä nyt iteseäsi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 18:46

enpä tiiä ku en oo sä mut varmaan tiiät sitte isompana!

Lähteet:
enpä tiiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 19:51

minusta tuli postinjakaja. ; )

sinusta en tiiä, toivottavasti kumminkin joku. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 20:19

Heititpä tosi vaikeen kysymyksen. Itse olin pienenä sitä mieltä, että minusta tulee isona ei lakasinlakasinkoneen kuljettaja vaan lentoemäntä. No eipä tullut sitä vaan aivan muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 08:34

Sinusta tulee isona juuri se,mitä itse haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 08:40

Sinusta voi aina tulla yrittäjä, mutta muuten sinusta tulee se mihin kouluttaudut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2008 - 20:00

Sinusta tulee isona selvästi isompi, kuin nyt.