Tämähän meni nopeasti perille

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...os=hl-ko-1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 13:39

En ole rasisti mutta en pidä maahanmuuttajista enkä tästä politiikasta jolla tänne heitä laahataan....Tässäkin kävi niin,että mamut ilmottautuivat innokkaana "lumitalkoisiin"jos saavat hyvät lapiot ja kolat!Lapioita saivat mutta kolaa ei koska eivät ymmärtäneet,ettei ne kolat ole juotavia...No,suivaantuivat ja kun lehtimiehet poistui soittivat kaverilleen joka haki hyvät työkalut Tyrnävän kyläkauppaan myytäväksi vähän käytettyinä lumenpoistovehkeinä....Näin siinä kuulkaa oikeasti kävi! ;O

Lähteet:
Paikalla kuvailin...

Kysyjän kommentti

Näinkö sekin meni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 21:26

Nyt on oikea meininki menossa..hyvin mennyt perille..Lisää vaan tällaista toimintaa.siinä tulee kuntoilu samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:26

No mikä jottei ulkona reippailua parhaimmillaan. Se käy myös siitä kotouttamisesta, tulloo tuntu jotta talvella on töitä paiskittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:30

Hyvä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2010 - 22:07

No enpä olisi uskonut, mutta näköjään tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:07

Jah, niin sitä pitää, vaikka onhan siellä kaikki kaupunkilaiset kutsuttu talkoihin jo joku aika sitten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:12

Jaa-a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:47

Pikku lainaus aiheesta
" Joopa joo, älkää vielä riemusta kiljuko. Seurasin ko. tapausta ikkunasta. Paikalla oli muutama mamu, jotka olisi kyllä voineet kiinnittaa rukkaset kuminauhoilla hihansuihin. Mutta kun paikalle saapui toimittajia, niin kyllä alkoi vilske.

Mutta: Kun toimittajan aikansa seurattuaan poistuivat, da daa! loppui se ahertaminen, kolat ja lapiot jäivät pitkin poikin ja mamut lompsivat tiehensä. Pari ilmeisesti vastaanottokeskuksen tyyppiä keräsi sitten lumityövehkeet pakuun."
Liekö totta, en tiedä. Ylen uutista päätellen juttu tosiaan oli teatteria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 01:29

Kuinka voi joku EU:n kansalainen voi hakea ns. turvapaikkaa toisesta EU maasta? Johtuu Suomen lepsusta käytännöstä. On merkillistä, että näille yleensä annetaan majoitus ja rahaa. Näin nämä sosiaaliviranomaiset ruokkivat rikollisia, jotka järjestävät näitä matkoja. Tämä loppuisi heti, jos tämä rahan jako lopetettaisiin alkuunsa.
Ovat osanneet tulla, kyllä osaisivat myös lähteä, jos "sos. tantantat" eivät olisi punaisine mattoineen vastassa.

On aika mennyt tosi kummalliseksi, kun rikollisia suojelevat viranomaiset. Siinä unohtuu, että Suomi elää velalla ja ne maksavat suomalainen veronmaksaja. Eivät nämä turistit koskaan.

Oli muuten tästä ns. maahanmuuttoasiasta viime sunnuntain HS:ssa harvinaisen selväpäisen tutkijan mielipidekirjoitus tähän liittyvistä asioista, missä hän totesi, että kaikk arvostelu, mikä liittyy tähän "turvapaikkaturismiin", leimataan rasismiksi. Samalla Suomeen on syntynyt uusi elinkeino, turvapaikkabusines, josta nämä viranomaiset ja muut alan toimijat elävät. Tämä toiminta on pyhää ja ulkopuolella kaiken arvostelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 07:31

Lapiot heilumaan vaan. Onhan se nähty mitä joutilaisuus saa aikaan. Eikä esimerkkejä täälläkään päin kaukaa tarvitse hakea. Ihmiset työhön, pois kotoa lusmuilemasta. Muuten yhdyn täysin edelliseen vastaukseen ja piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 08:28

Hyvä hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 08:53

Hieno homma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 10:05

Hyvä hyvä he ovat viimein saaneet lapiot kouraan ja töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 14:43

Uskomatonta, mutta totta. Vaikkakin hieman tottumattoman näköisesti lapioita käyttivät.
Vai oliko tässä nyt vain se media hakuisuus päällimmäisenä ? ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:01

Viereisessä pitäjässä nuo mamut vaan tappelevat toimettomina keskenään.
On porukkaa jotka ovat siellä jo viidettä kertaa vuoden aikana, saavat aina olla kuukauden täysihoidossa ja sitten pääsevät lentokoneella kotiin, viikon päästä ovat taas koputtamassa ovea. Vain Suomessa voi olla näin typerä järjestelmä.