Minkä vuoksi huomenna 5.2. liputetaan?

Kyl mua harmittu kun ei mulle koskaan laulettu koulussa synttärinä, kun meillä oli vapaapäivä. Nykynuorella ei ole enää vapaapäivää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 21:10

Runebergin päivä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 21:19

Joo Ruunebergin päivähän se on huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:19

Runebergin takiahan se lippu nostetaan

Kuinkas moni tiesi ettei huominen ole nk. virallinen liputuspäivä, vaan nk. vakiintunut liputuspäivä ?

Viralliset liputuspäivät luetellaan Suomen lipulla liputtamisesta annetussa asetuksessa.

Vakiintuneet liputuspäivät ovat päiviä, joista ei säädetä laissa tai asetuksessa, mutta joina liputtamista suositellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:25

Sulla on synttärit, jeeeee, paljon onnee jo etukäteen... jaaa niiin sit tietty se ruuneberin tortunkin takia... vai mikä se ny oli...:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:25

Tortunsyöntipäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:28

ruuuunebärin torttuja nam nam, söin jo tosin tänään että ei varmaan enää huomenna ole :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:30

Kyllä huommenna on Runeberin torttua syötävä...ja onnea vaan sinulle,kun taas tulee vuosi ikälisää..mutta ei se mitäääää............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2010 - 22:05

Runebergin ja sinun vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:14

No ruvetaannyt tässä sitte keräilemää pointseja ja vastataan että. Ruunebergin takia - jos siis et sitä vielä ymmärtänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:16

Vahinko ettei täällä Tallinnassa saa Runebergin torttua, olis kiva syödä sitä huomenissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:45

mun yhdellä ystävättärellä on myös synttärit 05.02.
synttärionnea myös sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 00:35

sammakon kunniaksi tänään liputetaan.
(luin edellisen kysymyksen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 02:11

Vai on Sammakolla synttärit?
Sen kunniaksi ei riitä vähempi kuin aatelisherra Sir Paulin kunniaksesi laulama laulu!
www.youtube.com/watch?v=0auCDOERZyE
Uskon, että tämä laulu tulee myös kaikkien muidenkin Napsulaisten sydämestä.
Paljon onnea merkkipäivänäsi!
Runebergin torttua en voi tarjota, mutta lipun vedän salkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 08:27

Runebergin päivä ja herkuttelupäivä - kyllä yksi Runebergin torttu on ihan pakko syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 08:49

Tänään on kansallisrunoilijamme J.L.Runebergin päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 10:08

Kyllä se on J.L.Ruunebergin päivä. Torttuja en yleensä sillon osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 17:12

Pienet sammakot,pienet sammakot..ne lystikkäitä on
ei korvia ei korvia
ei hännäntypykkää...;-)

Lähteet:
Lapsena taidettiin laulaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 18:01

J.L.Runebergin päivä.Kansallis runoilija.
On elo köyhää ,jos niin huolen täyttämää, ettei aikaa pysähtyä, ihmetellä jää.