Voiko läppärin jättää päiväksi pöydälle, johon paistaa aurinko suoraan ikkunasta?

Avainsanat: läppäri auringossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 22:00

Melkein kaikkea VOI tehdä , KAIKKEA EI kannata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 19:30

Mä en jättäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 19:49

Varmuuden vuoksi kannattaneee viedä muualle sillä läpmpötila saattaa noussa korkealle. Tosin en tiedä mitä se vähingoittaisi ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 20:10

Oletko lukenut ohjeet; sitä ei saa viedä aurinkoon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2010 - 20:59

Ei kannata jättää. Kuumenee liikaa, ja joku paikka hajoaa taatusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:31

Onkos jossakin päivänkehränen paistanut sinne mielisin minäkin. Nyt on kyllä tuo aurinkoinen vielä kovin matalalla sillain juuri ja juuri kuusenlatvaan kurkoittanut. Mutta kyllä se siitä korkeuksiin kipuaa ja lämmöllänsä läppärinkin läkähdyttää. Harkitse ainakin varjostusta vaalealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:10

Suosittelen aivan jotain muuta paikkaa ja ei auringon paistetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:19

Laita vaan auringolta piiloon..kuumenee liikaa aurigossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:47

kyllähän sen voi jättää, mutta ei ole läppärille hyväksi,
eikä PC:llekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 00:05

Se on semmoinen laite, joka vähemmän tarvitsee valohoitoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 06:54

Tuo prossun kuumeneminen huolestuttaa todella, lämpötila max 80C. Eihän mikään prossu toimi kunnolla tuollaisissa lämpötiloissa. Tuuletin on kyllä näennäisesti kunnossa, mutta kone hidastelee pahasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:07

No jos on pakko olla siinä niin peitä ainakin. Tosin eihän sen ole pakko olla päällä koko aikaa ja auki joten tuskin suurta vahinkoa ainakaan muutamassa päivässä tulee.