Onko parempi hankkia toimistotuoliksi kotiin korkea-vai matalaselkänojainen tuoli? Entä onko käsinojat tarpeen?

Avainsanat: toimistotuoli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 22:12

Kyllä mä pistäisin ensin sellaiselle tulille pienen pyllyni kokeeksi ja sen jälkeen miettisin kumpi oli parempi ja sitten ostaisin sen paremman!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 19:47

Meillä on korkeaselkäinen, käsinojilla varustettu tuoli ,jonka saa mukavasti keinumaan. Todella mukava sellainen on kotioloissakin,varsinkin josviettää paljon aikaa työpöydän ääressä. Meidän tuolissamme on vielä sekin hyvä puoli että se on uudenveroisena pelastettu erään valtionviraston roskalavalta, kun tekivät siellä remppaa ja uusivat kaikki kalusteet. "Hankintahinta" oli siis hyvin kohtuullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 19:52

Varmaan enemmin makuasia kunhan huomioi ergonomian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 20:14

Korkea noja ja käsinojat; ei putoa kun tässä nukkuu. Mamma nauraa että on tarkan paikan ajat menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 17:34

Mene koeistumaan. Kyllä sen heti tuntee, mikä sopii allesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:10

Itselläni on "toimistotuolina" lasten Lego-merkkinen palli ilman mitään nojia. Se takaa ainakin sen ettei unohdu istumaan kovalla jakkaralla liian pitkää aikaa kun on kuitenkin muutakin tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:40

Kunnon jenkkityylinen "lazyboy"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:59

Osta sellainen jonka koet itsellesi sopivaksi.