Olemme Jfk:lla 16.55 ja jatkolento lähtee 19.45 Lga:lta. Riittääkö vaihtoaika ja mikä on nopein ratkaisu vaihtoon?

Porukassa on 2 aikuista ja 2 lasta

Avainsanat: vaihtoaika new yorkissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 18:10

Taksilla ehtii hyvin, mikäli Google Earthin aikatauluun on yhtään uskomista.
Matkaa on n. 12 mailia ja aikaa kuluu normaaliliikenteessä vain 15 minuuttia, ruuhkassa puoli tuntia.
Olen tuon välin kulkenut jonkun kerran ja uskon, että hyvin ehditte.
maps.google.com/maps?saddr=l...&hl=fi

Jostain syystä linkki antaa lähtökentäksi LGA:n, mutta sen voi kääntää nimien perässä olevalla nuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 12:27

täällä aikataulut kenttien välillä.
saattaa tehdä tiukkaa, riippuu rysiksestä baanalla.
taksilla varmaan pääsee varmemmin perille, mutta osviittaa saa aikatauluista.

Lisätty: 04.02.2010 - 14:44

www.nyairportservice.com/pag....php?id=52
noniin, tässäpä tämä linkki minkä tarkoitin laittaa vastaukseen, sorry!

ja tässä taksiservice:
www.goairlinkshuttle.com/