Pelottaako jos menet lääkärille se että onko hän pätevä työssään? Jos lääkäri ennestään tuttu tietenkin on turvallista mennä.

Avainsanat: epäpätevät lääkärit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 13:19

Riippuu tietysti mille asialle menee, jänskättäähän se jos leikkaukseen tai muuhun vastaavaan pitäisi mennä. Rutiini hommat kuten verenpaineet, verikokeet yms muut ei niinkään pelota. Itse joka tapauksessa luotan enemmin naislääkäriin kuin mies, sitä en tiedä mistä tämä johtuu mutta aina vaadin että naislääkärit minua tutkii ja lääkitsee.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Joo olet jobkun verran samaa mieltä kanssani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.02.2010 - 13:23

Ei pelota. Ei niitä valelääkäreitä niin paljoa ole, että joka paikkaan ehtisivät. Luotan lääkäriin jonka luokse menen tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 13:29

Kyllä sitä nykyään ei tiedä mitä vastaan tulee kun lääkärille menee. Saattaa jopa olla tulkkausongelmia. Lääkärin asukin jo pelottaa lapsia (valkoinen takki, kynät taskussa ja arvomerkki rinnassa.
Kerran aikoinaan menin pienen (4v) poikani kanssa lomareissulla lääkärille.
Lomalla hänkin oli, mutta tuli tarvittaessa auttamaan. Farkut jalassa ja t-paita päällä. Poika vaan totesi: "Toihan on ihminen, eikä lääkäri". Niinhän se pitäisikin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 13:56

Ei pelota mennä lääkärille,mutta joskus on tuntunut siltä,että tulenko ymmärretyksi,kun on ollut ulkomaalainen lääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 14:23

Käyn yksityisellä lääkäriasemalla enkä usko että valelääkäreitä siellä on. Ovat myöskin tavalla tai toisella tunnettuja joten nimikin sanoo jotain. Ulkomaalaista ei ole siellä myöskään näkynyt, ovat varmaan enemmän terveyskeskuspuolella.
Valehoitajat ovat nyt tapetilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 19:06

Ei pelota mennä lääkäriin..niitä valelääkäreitä on kumminkin..niin vähän.Ei kyllä kaikki lääkärit ole päteviä..vaikka on lääkärin paperit..on niitä konitohtreita olemassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 19:22

Ei oikeastaan pelota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 20:04

Ei ainakaan vielä pelota. Tietysti jos vastassa vaikka kovin nuoren oloinen lääkäri niin voi olla että yhtä sun toista tulee hänen pätevyydestään mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 20:48

Ei pelota.. Terveyskeskuksissa se on ollut jo pidemmän aikaa "liukuhihnatyötä". Lääkärit itse pitävät itseään joskus vain "kumileimasimena"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 10:16

Noiden valelääkäri paljastuksien takia, kyllä pelottaa ja tarkasti valitsenkin jatkossa hoitajani. Ehkä syyttä, mutta ikinä ei voi olla varmempi kuin epävarmempi. :)
Alkoi kyllä mietityttämään, noinko sailaisissa käsissä kaikki tietomme on!?

JA Tuutikki100sta tulikin mieleen että kyllä ne nuoret lääkärit mietityttää osaavatko he ja ymmärtävätkö velvollisuutensa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:20

Riippuu vaivasta, kaksi kertaa olen käynyt Lahdessa ollessani hakemassa apua akuuttiin ongelmaan ja kumpanakin kerralla on lääkärissä käynti pahentanut asiaa. Lahdessa en sinne enää mene ja tällä hetkellä ei sitä pelkoa onneksi olekaan. Ihmettelivät muuallakin niitä touhuja ja varsinkin annettuja lääkkeitä...