Miksi ei kannata mennä nälkäisenä kauppaan??..olen vaan itse todennut tämän asian........

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 10:32

Tulee ostetuksi liikaa ja myös makeita herkkuja.

Kysyjän kommentti

Samoin minulla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 10:19

minä ainakin saan menemään sinne 100 e... tyhjäl vatsal, kuin masu täys puhkuen menee vaan 20e , kun ei kertakaikkiaan tee mitään mieli edes ostaa, saatikka ajatellakkaan et jotain söis ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:21

koska sillon tekee kaikkea mieli, ja sit ostaa ihan liikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:46

Tulee ostettua paljon sellaista mitä ei tarvi ostaa,eli ostaa liikaa tavaraa. samaa mieltä mitä on Mariaanakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:48

Vastaus on hyvin yksinkertainen eli silloin tulee hamstrattua ihan liikaa ruokaa ja vielä vääränlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 12:06

Kuten yllä jo vastattukin, kalliiks tulee ja liikaa kaikkea, jolloin osa tietty pilaantuu kun silmät on syöny enemmän kuin maha vetää..... ite kekkasin jo vuosia sitten ja köytös viel tänäänkin, jot jos vaikka töistä (nälkäsenä) suoraan kauppaan, niin lihatiskille ensteks ostamaan vaikkapa metwurstii/kinkkuu siivuina (esim. 100g) ja sanon myyjälle, että kun on punninnu ja saanut sen hintalapun vaa'alta, että antaa ennen paketoimista mulle 1-2 siivua, jonka popsin siinä paketointia ootellessa ja niin on nälkä hävinny, eikä sen jälkeen tuu mitään nälkäheräteostoksii ainakaan tehtyy sillä kauppareissulla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2010 - 13:22

Tulisi istettua turhan paljon kaikkea sellaista mitä ei välttämättä tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 14:05

Tulee ostettua heräteostoksia,varsinkin kaikkea makeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 08:55

Tulee ostettua kaikkea muutakin kuin pitäisi, minulla ainakin roskaruokaa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:42

Silloon tulee ostettua triplaten sen mitä oikeesti tarttis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:59

Totta.