Mitä mieltä olet televisioluvan hinnan korotuksesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2008 - 16:04

Sanonko?.... no, en sano sittenkään, mutta kun on vuosikymmeniä maksanut TV-lupamaksuja ja saanut yleensäkin vastineeksi uusintoja ja uusintojen uusintoja, + nyt kun nää digit, niin vielä niittenkin kuukausihinnat päälle, niin kyllä hirvittää ja kyllä me maksajat olemme sanonko, sanon.... tyhmiä, näillä lupamaksuilla kävis leffoissa kattomassa päivittäin/viikoittain aina tuoreita elokuvia, vois mennä jopa taksilla sinne ja käydä sen jälkeen vielä syömässäkin, meniskö sittenkään vuoden mittaan niin paljon rahaa kuin lupamaksuihin??? yms. TV:n ns. rinnakkaiskuluihin ...

Mutta, niin kuin Valperi yllä totesi, tuskin kiukuttelu auttaa asiaa (kiukuttelen sittenkin, siitä ei mee vissiin vielä maksua?) Ehdotan YLEISLAKKOA asian suhteen! MURRRRR....
ja meen kattomaan TV:tä......

Lähteet:
Oma murinapankki

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2008 - 09:57

tosi syvältä - mutta eipä taida kiukuttelu auttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 12.08.2008 - 16:29

Aivan aiheetonta tohon ohjelmatarjontaan nähden. Siksipä en juurikaa katso tv.tä. Mitä nyt jotain sarjoja sitten "syssymmällä" Mutta mitää uutta ja nautittavaa sieltä ei tule!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 08:37

Ohjelmatarjontaan nähden se on tosi syvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 17:43

TV-lupa saa maksaa vaikka tuhannen euroo päivässä, kunhan mainoskanavat tulee joka kotiin ilmaiseksi. Maksulliset kanavat ovat myöskin vapaaehtoisia. YLE myöskin kortti-aikakauteen, ostakoon sen ken haluaa, maksakoon mitä haluaa. YLE on pahin tulppa tällä hetkellä, mitä tulee TV:n katselemiseen. Se on sama, kuin jos ilmaislehtiä ei saisi kotiin, JOS EI TILAA HESARIA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 15:50

Ei ole kiva maksaa lisää, joten kostoksi pidän telkkaa ja radiota koko ajan auki. Ankeaa olisi ilman mitään. Mieluusti maksaisin käytön mukaan, mutta eipä auta urputus. Toivottavasti edes nettipalveluja tulisi lisää. ja ohjelmia voisi arkistoista katsoa ilmaiseksi (eli kuten areena mutta enemmän). TV-teatteria takaisin! YLE tarvitsisi sponsoreita, esim. noiden urheilujuttujen hankintaan, jottei kaikkien tarvitsisi niitä maksaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 09:22

Aivan epäreilua, että ensin ostat kalliin tv, digiboxi ym... tv yhtiöt vaihtavat tämän tästä uusia lähetys muotoja joten kuluttajien " tarvitsee " jatkuvasti uudistaa laitteitaan.. Mun mielestä yhtiöt saisivat luopua luvasta ja alkaa kustantamaan katsojen boxit vaihteeksi.