mitähän maksaa perus remontti siihen kuuluu katon maalaus ja tapetointi olis kivaa tietää hinta arvio

tupakointi ei kotona sisällä kannata

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 02:33

300€ per huone tarpeineen, jos ei ole mitään erikoisuuksia.
Jos halutaan muuta kuin myyntikunnostus, niin hinnan saa kertoa 1½-2:lla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 22:56

Ota johonkin remontti-mieheen yhteys..niin tulee tekemään luoksesi kotiin hinta-arvion..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 23:31

Luulen, että kukaan tupakoimaton ei sitä löyhkäävää kotia joka tapauksessa tule ostamaan. Terva on harmaannuttanut ikkunatkin, kyllä sen huomaa ja ennen kaikkea tosiaan haistaa. Mä näkisin melkein, että on ostajan huijaamista peittää tuollaista.
(Olen erittäin tupakkavastainen ihminen. Huomaakohan sen :D)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 07:42

kyllähän tuollaisen pintaremontin osaa tehdä itsekkin, maalit ja tapetin ym välineet alanliikkeestä.
välineet kun säilytät, jos joka kämpässä aiot tupakoida, säilyvät vastaisen varalle.
tupakankatku ei hevillä lähde vaikka maalaat tai tapetoit, piintyy seiniin, kattoon ja lattiaan.

hyvät ohjeet alla:
www.yhteishyva.fi/asuminen_r...et_teksti/
www.yhteishyva.fi/asuminen_r...n_asennus/
ohjehaku.fi/rakentaminen/ohj...aalaaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 08:30

Parhaiten asia selviää, kun kutsut paikalle sellaisen remontti-reiskan, joka tekee hinta-arvion maksutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:25

Kilpailuta remontti, muutamalla tekijällä.Tekevät hinta-arvion usein maksutta toiveena saada urakka.
Jos ole tupakoinut kotona, ei sitä hajua kyllä pienellä pintaremontilla peitetä. Haju on koko huushollissa, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 16:29

Itse jos tekee niin säästää palkoissa. Maksaa tarvikkeista ja saa tehä oman tahdin mukaan .
Kyllähän ne osaa pyytää euroja. Kannattaa kysellä useammalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 21:41

Kuulehan Patuli...Otahan se asia Tertsin kanssa puheeksi niin eiköhän se asevelihintaan hoidu ja takuutyönä...!!!

Lähteet:
Kaveriin voit luottaa!