Oletko harrastanut tänä talvena enemmän sisäkuntoilua??Kun on ollut niin kylmä talvi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 02:43

Hyötyliikuntaa on ollut enemmän, joten hikeä on pukannut enemmän kuin normilenkillä.
Lumityöt, vaikka koneella, ovat aika lämmintä puuhaa. Lämmitysspuita on saanut kantaa vähän muuallekin kuin itselle, joten lenkille ei ole edes ehtinyt. Harmi, sillä maisemat olivat mitä upeimmat pakkasella.

Kysyjän kommentti

On kyllä hyötyliikuntaa saanut tänä talvena..ainakin kun asuu omakotitalossa..Kiitos Papiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 22:07

ei ole vilu vaivannut, ei varsinkaan noissa lumitöissä, joita on riittänyt ja joiden avaulla ne tarpeelliset kuntopisteet on varmasti tullut kerättyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 22:21

Soutulaitteella olen soutanut ja keppijumpannut.Huomenna menen uimahalliin ystäväni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 23:32

Samat kuntoilut kesät talvet eikä ole paleltanut. Kuntoilu käsittää sen 2,5 tunnin lenkit päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 07:30

lumitöitä pihassa, hiihtoa ympäristön laduilla, koiran kanssa lenkkeilyä .
pukeutuminen lämpimästi ulos lähtiessä auttaa huomattavasti.

( tietysti jos on joku hengityselinsairaus henkilöllä, kovalla pakkasella ei voi ulos lähteä.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 09:06

Kyllä! Kuntopyörä on takapuolen alla harva se päivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:22

kyllä. esim oon ennemmin juossut jjuoksumatolla ku ulkona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 11:36

Lapissa on ollut ihan normaali talvi! Nyt te etelä- ja keskisuomalaiset olette saaneet pitkästä aikaa kokea saman, mistä me pohjoisessa nautimme joka vuosi. Olen hiihdellyt ja tehnyt lumitöitä aivan entiseen malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 14:36

Kyllä olen, enemmän yläkerran (jossa sauna) ja alakerran väliä (jossa jääkaappi) juossu, kun on niin kylmää ollunna ulkona, jottei oo tarennu/ilenny lähtee ees lenkille, muuta kun sitä ostaan kaupasta ja autolla:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 16:38

Ei niin kylmää ole ollut etteikö ole voinut kävellä ja hiihtää.Ladut paranee vaan.Sit on tota lumihommaa ollut ja polttopuitten kantoa.Hyötyliikuntaa.Raitis ilma tärkeää.Polkupyörä on ollut tallissa joka oteaan esiin keväämmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:05

Uimahallissa harrastan sisäkuntoilua,mutta siihen ei vakuta pakkaset eikä pyryt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:34

Joka päivä olen pyöräillyt vaikka olisi ollut yli -20C. Mahdollista olisi kyllä heitellä frisbeetä hallissa mutta minulle se on kesälaji, tosin varmaan pyöräilykin monelle. Pulkan vetäminenkin käy urheilusta ja varsinkin rattaiden työntäminen lumessa. Ei tullut kiloja talvenaikana yhtään lisää.