Onko sinun vaikea hyväksyä ruskeakielisiä työkavereita? Miten selviydyt tilanteesta???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 00:07

Kyllä tietty kunnioitus esimiehiä kohtaa on säilytetävä jo työrauhan nimissä. Pokkurointi ja liehittely on taas täysin turmiollista ja kovasti vältettävää toimintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 20:08

Semmoset on ärsyttäviä! En yleensä noteeraa heitä. Annan vouhottaa. Uskon vakaasti myös pomon näkevän tilanteen ja siirrän vastuun hänelle. Pomot eivät yleensä ole niin tyhmiä, etteikö ne tajua myös tilannetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 21:45

Esimiehet olivat niin tyhmiä, että keräsivät ne ruskeakieliset ympärilleen hoviksi, nyt muut (pätevät) ovat lähteneet ja ruskea porukka on avuttomina kusessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 22:22

Ruskeakieliset olivat työpaikan pohjasakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 23:03

Kyllä pilaavat koko työ-ilmapiirin..hankalia tapauksia ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 07:00

Ne olivat ilopilaajia ja surkeita .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 08:47

siinä pitää olla muki suunhuuhteluvettä liki että kestää. paskanmaku tarttuu omaankin suuhun jos liikaa joutuu kuunteleen. sitten vaan purskutteleen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:34

Pakkohan ne on joukkoon hyväksyä mutta eivät lähesty ainakaan minua. En hyväksy toimintaansa ollenkaan.
En arvosta mainitunkaltaisia henkilöitä. (ominaisuus on naisille tyypillinen eli se ruskeakielisyys).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:41

Paras oli eräs "tosi kaveri" joka kertoi kaikille että firmassa vapautuvaa, hieman parempaa työpaikkaa ei kannata hakea koska se on "tosi ikävää ja kurjaa hommaa". Lopulta selvisi että hän oli hakenut sitä itse ensimmäisenä. Tämän tyypin taipumus oli kyllä suurimman osan tiedossa, mutta kyllä se silti hieman yllätti että tuolla tavalla yritti pedata itselleen parempaa duunia... Kyseinen pelle on siellä edelleen töissä ja ylennyt pikkuhiljaa, varmaan samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:45

Iljetyksiä! Kahvihuoneen takana on vielä tilaa...