Mitkä asiat saa sinut jaksamaan työssäsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 23:33

Mielenkiintoinen ja haasteellinen työ, jossa oppii koko ajan uutta. Lisäksi läheisten kannustus ja mukavat vapaa-ajanvietteet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 18:56

Tyytyväiset asikkaan on se tärkein syy mikä saa minut jaksamaan työssäni. Myös mahdolliduus tehdä lähimmäisilleni hyvää ja mukavat työkaverit edistävät jaksamistani mitä suurimmassa määrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2010 - 19:04

Kun työ on mielenkiintoista niin aina jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 20:04

Mielenkiintoinen työ ja hyvä työkaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 20:25

Iloiset vanhukset jotka tarvitsevat apua..ovat niin ihania ihmisiä..että ei malta työntekoa lopettaa..
Olenhan varsinaisesta työstäni eläkeellä...mutta nyt on tämä vanhusten avustamis homma...on tosi ihanaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 21:57

Samat asiat mitä Liisukka sanoo tuossa edellä paitsi, että teen vielä vakituisesti 3-vuorotyötä. Hyvät harrastukset jotka saavat ajatukset sitten pois työasioista. Tasapainoinen ja onnellinen koti. Eletty elämä kokemuksineen on myös hyvä voimavara ja tietenkin pääosin kivat työkaverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:36

Mielenkiintoinen työ, koulutus sopiva, haastetta ihan tarpeeksi, mahdollisuus kehittää itseään, jatkuvan kouluttautumisen ihana mahdollisuus. Työ on yleisesti arvostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 21:54

Se että pääsen joskus parinkymmenen vuoden kuluttua eläkkeelle:) Jos pääsen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:43

Kehitysvammaduunissa mitä tein vuosia ihan suoraan se kommunikointi ihmisten kanssa joilla ei ollut elämässä ketään muuta jolle voi kertoa ilot ja surut. Se on ainut asia jota nyt lomaillessani kaipaan, olivat paljon reilumpia ja avoimia kuin monet ns. terveet työkaverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:46

Tieto että sieltä pääsee pois.