Entäs jos Puavosta tulloo Suomen seuraava piäminister ? Mitteepä siitä tuumoot ? Muutatko ulokomaille ?

( kiva viäntee vähän savox =))

Avainsanat: piäminister

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 14:59

Hauskoja noi teitin murteet lukea :-D
Paavo tahi ei samantekevää.

Edesmenneen äidinisän nimi oli Paavo, joten se on ainakin hyvä nimi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 17:30

No ilman muuta!
Sitä tässä on suunniteltu jo kolmekymmentä vuotta. Jokainen hallitus on sellainen, että aina joku syy löytyy lähteä kaplikkoon. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 17:31

kyl sit nimpal ihmetel taas saa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 17:35

10 vuotta jo aasiassa ollut,on varmaan suomessa jossain vaiheessa joku paavokin ollut pääministeri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2010 - 17:35

Mänkää työ mihin lystäätte, mie jään kottiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 18:21

No, jos Puavosta tulloo piäminister, niin voisha se ol niinnii hyvi, jot hää oissii ulukomail ja kahtelis mualimoo, eikä oiskaa mei riesan.... Eikös hiä oo virriilli keski-iän ylittänt mies, jol on varmaannii passi kunnos.. Voitasha myö kerätä atressi, jot hyö ostais (valatio siis) Puavol vaan menolipun hiivati kauas...
Eihä se Rysselistkää tulis kauhia äkkii, jos hää männöö Tarskin tilal sinn.. Mie luulisi näin, vaan mites työ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 18:41

No en taida muuttaa, mutta toivon kyllä että pääministeriksi tulee joku muu - ärsyttää Väyrysen tyyli jakaa jo ministerin salkkuja.
Keskustaväkikin saattaa olla niin fiksua, että valitsevat puheenjohtajakseen vaikka Kiviniemen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 20:18

Joo, mää muutan ulukomaille ja ukkokulta jää Suommeen, ku se tyykkää Paavosta. Näin siinä käypi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 20:31

On se Paavo aika vesseli. Tekipä mitä tahansa, niin aina on pudonnut jaloilleen kuin "kissa".
Siitä on hyviä esimerkkejä vuosien varrelta ja korkealtakin on pudonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 20:38

Toivottavasti ei tule.En viitsisi millään enää muuttaa näin vanhana ulkomaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 21:42

Enpä muuta ainakaan tuosta syystä, saap olla kuka vaan pääministerinä, hää eläköön omaa elämääns ja mää omaani, tuskin kummankaan elämään (paavon tai mun) vaikuttaa sen kummemmin ....;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 23:18

Täällä maassa pysyn ainakin toistaiseksi...pääminesteri ei siihen vaikuta...olkoon kuka hyvänsä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:43

En tuumaa mitään ainakaan savoksi. Kaikki henkilöt täytyy hvyäksyä, onhan siinä tehtävässä ollut "heinähattua" ja muuta vipeltäjää myös! Ainoa toive on että pääministeri lukeutuu joko oikeistoon tai keskustaan.
Ketähän Paavoa tässä tarkoitetaan??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:04

Ihan sama mulle, enpä ainakaan pääministerin takia ulkomaille muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:51

Jos ihan suoraan sanotaan niin tuskin on surkeampi vaihtoehto kuin nykyinen.