Mistä voi tilata puhelimeen sudoku-pelin?

Olen ostamassa Nokia 7100 Supernovaa jossa sitä ei ole ja niiiiin haluan sudokun, joten te ketkä olette sen joskus tilanneet tai muuten vaan tiedätte mistä sellaisen saa, olisin niiiin kiitollinen jos vastaatte! :)

Avainsanat: sudoku-peli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 18:52

Voitm ostaa sudoku pelin ainakin Zed plussasta. Tilaus tapahtuu lähettämällä tekstiviestin numerroon WPELI SUDO8 17235. Ennen tilausta kannattaa tarkistaa Zed plussan nettisivuilta onko kännykkämalliisi saatavilla sudokua. Zed plussa sivut löydät esim. mistä vo tilata kännykkään sudokun kysymyksellä. Zed plussa maksaa 12 euroa/ 4 viikoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 17:06

eix se ole sellaiislla sivuilla , jois on muitakin pelejä , jotka kyl ovat maksullisia ja löytyskö nokian omilta sivuilta , käyppäs kurkkaa .. mintä noit muit ny ois lehtien sivuilla , mtv 3 on pelejä myynnis ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 19:05

tämä sivusto väittää että siihen kuuluu:
www.newmobilehandsets.com/no...eview.html
Entertainment : Snake III Game, CityBloxx Game, Sudoku Game, Backgammon II Game, Java™ Games, Downloadable Games

Lisätty: 03.02.2010 - 19:11

täällä voit ostaa:
www.jamba.fi/jcw/search/sear...rds=Sudoku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 19:45

Jamba ja buumi.net

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 00:35

Ilmaiseksikin niitä pelejä löytää monilta sivustoilta, jos vaan sattuu itsellä olemaan taitoa sekä kaapeli, jolla liittää puhelin tietokoneeseen. :) Googleen kun laittaa hakuun vaikkapa "free nokia games" niin löytyy kyllä hurjasti sivuja. Erilaisia sudoku-versioita esim. tässä :

www.mobilerated.com/cse/resu...s.html#890