Onko teistä kukaan Nilssenin talouskyselyjen täyttäjä? Minäpä olen ollut jo monta vuotta.En tiedä milloin maltan lopettaa.

Avainsanat: kuuluuko kukaan nilsseni talouspaneeliin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 16:14

Älä sure illuusio, kyllä noita kyselyitä on vaikka millä mitalla mihin mahdut. Googleta vain kuluttajapaneeli ja hae sitä kautta itsellesi sopiva. Itsekin olen parissa ja mukavahan noihin on vastailla mutta tuloksista en sitten tiedä...?

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Joo nilssen on hyvä kun saan kolme kertaa vuodessa valita itselleni lahjan siitä hyvästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 10:52

onpa vieraan tuntuinen kysely...ei olla kyl täytelty täälläpäin noit kyselyi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 11:29

tätäkö tarkoitat:
fi.nielsen.com/products/cps.shtml

en yleensä vastaa mihinkään kuluttajatutkimuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2010 - 11:48

Tulipahan oikein kotiin asti kauhea nivaska papereita, joita olisi pitänyt täytellä. Jäivät palauttamatta. En ollut aiemmin kuullut kyseisestä firmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 12:10

Aikani heidän tutkimuksiinsa vastailin mutta jo kauan aikaa sitten lopetin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 12:40

En ole edes kuulut tälläisesta tutkimuksesta..ihan uusi minulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 19:31

Se kirjoitetaan Nielsen. Olen hakenut kuluttajapaneeliin vakituiseksi kuluttajatestaajaksi, mutta meidälaisia on ilmeisesti liikaa, sillä ei mene läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 17:18

Ei riitä aika ihan kaikkeen, mutta onneksi tämäkin tuntuu kiinnostavan laajaa porukkaa.
Vastailen mieluummin hieman toisentyylisiin gallupeihin.