Huomenta napsulaiset. Mitä puuhaatte tänään? Keittämisestä en vielä hirviä kysyäkään...

Lisätty: 03.02.2010 - 08:42

Itse yritän tässä orientoitua siihen, että pitäisi aloittaa työt ja lähteä iltavuoroon. Arvatkaapa vaan onko mukavaa. Ajatukseni ovat vielä lomalla Dubaissa. Laittelin matkakuvia ja niiden myötä menin tietenkin takaisin lämpimään. Varsinkin, kun kaikki nivelsäryt ovat taas palanneet. Oih ja voih.

Lisätty: 03.02.2010 - 10:02

...niin on kotoista palata napsuilemaan, kun piikkejäkin alkaa tulla heti miten.

Lisätty: 03.02.2010 - 10:45

Älä ole murheellinen Sulkis. Elämä jatkuu eläkehakemuksen käsittelyn jälkeenkin. Päivät vaan paranevat.

Avainsanat: työ päivälle sunnitelma harrastus koti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 09:34

No tänään on sellainen tärkeä päivä, pitää täyttää eläkehakemuslomake ja mentävä konsulille hakemaan nimikirjoituksen todistus, jotta kaikki on laillista.
Kauheaa eläkehakemus!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 09:02

En puuhaa yhtään mitään, teen sensijaan vaikka mitä. Mitään marttaosastoa ei ainakaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 09:12

Jos vaikka leipois sämpylöitä ja jokusen kakun ,sitten koiruleiden kanssa ulkoileen ja avantoonkin yritän keretä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 09:58

sulkis onnee , olet tuollainen ikinuorieläkeläinen älä huoli :) niin mitäs sit tänään, nyt jo elämä voittaa kaait , ko taas jokin lentsu iski ihan petiin , mut ylihuomenna näen kultsit mummin omat pikkukullanmuruset , sydänkäpyset , jot täs kotia järjestelen , katselen kamoja joita otan mukaan.. suunnittelen vähän tuota kissahoitajan ruokalistaa , hän kun on niinkuin ruokapalkalla kissoihoitamas ja taloakin siin samas ..ja sit marttaosioon .. lihapullia sillee hiukka enenmänkin väsäilen , kera pottumuusin... sainpas laitettua tänkin osion..hehee :)) mariaanalle onnea sinne työrintamalle ja jaksamisia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 10:26

En mitää suurempia,kuin pitäs imuroida pestä pyykkiä.ja lähteä päivällä lääkäriin vuosi kontrolli käynnille sekä käydä samalla sikaflunssa rokotuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 11:03

Lääkärissä, labrassa ja apoteekis kävin äsken ja nyt sairauslomalla viel huominen... kissojen kans kattelen töllöö (=ei tuu mitään katottavaa), höh... toivotaan et siun kolotukset tuost helppaavat, onneks voit kuvien ja ajatusten siivin viel siel lämpimäs maas vierailla:)

Lisätty: 03.02.2010 - 12:26

Vaik et keittelemisest viel hirvinny kysyy, niin vastaan kuiteskii... kyl keittää:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 11:50

Huomenia vaan... Reippaana tyttönä kävin kävelee ja vähän murua rinnan alle ja töihin iltavuoroon.
Eihän tässä kun oottelen lomaa. Lähdepä synttäreitä karkuun 4.3. Vietnamiin pariksi viikoksi. Jos nuo selkäsäryt ois sen ajan pois tai sit kovemmat pitkän lennon jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 12:13

Aamupäivän olin ylityövapailla, jotta sain auton katsastettua ja pari muutakin omaa asiaa hoidettua. Nyt loppupäoivä töissä ja illalla hiihtämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 17:33

Päivä meni töissä. Töistä tultua reilu tunti lumitöissä. Nyt vähän Napsuilen, katsastan tapahtuuko täällä mitään. Kovin hiljais elolta vaikuttaa.
Telkkarista jos tulee jotain mukavaa, vois vilkasta.
Saunomista ja sithän sitä jo joutaakin laittamaan pään tyynyyn ja taas aamulla töihin =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 18:00

Tää päivä meni töissä ja nyt sit kotona... Siinähän se sit onkin... ja nyt napsuilen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 23:23

Aamusta oli työkeikka ja kutosalilla senjälkeen..Pienet päivälevot ja illasta tyttären koiran kanssa tunnin lenkki..telkkaria katsellessa ja napsussa..