Frederik, junttidiskon kuningas tänään 65v. Mitä pidät hänen musiikistaan ? Paras kappale vai onko sitä ?

Avainsanat: reetu takatukka junttidisko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 17:30

Reetuhan vetää roolia ja vaikea uskoa että on tuollainen körmyniska siviilissä.
Hyvät kappaleet harvassa, mutta Tsingis Khan on ihan hyvä.
(Dirlandaan on levyttänyt Kai Hyttinen suomeksi ja se on alunperin kreikkalainen kansansävelmä)

Kysyjän kommentti

Minäkin uskon, että on siviili reetu ja sit tuo median luoma kuva.
Ja todellakaan dirlandaa ei ole tämän kuninkaan biisi =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 22:34

Hirveintä paskaa ikinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 23:18

Kyllähän sitäkin kuuntelee,jos ei parempaa tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 23:24

en kuuntele vaikkei mitään muuta tulisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 00:12

ei ole minun makuuni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 00:58

Äijäenergiaa!! se tulee ekaks mieleen :)
Eihän makuasioista voi kiistellä...
siksikin vielä nuorenoloinen mies :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 06:21

"Ei oo mun juttu".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 08:14

Onhan sitä Reetua joskus kuunneltukin, mutta en pidä hänen tyylistään enkä kyllä lauluistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 08:16

Frederik ei ole koskaan ollut suosikkini. Ainoa kappale, jota joten kuten saatan kuunnella on Linda Linda jota hän hoilasi joskus -80 -luvulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 09:13

Tykkään kovasti hänen vanhemmista kappaleistaan esim Kapakan rippituoli,Ii siellä on se joki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 09:28

En tykkää Reetun lauluista. Jottain vanhempaa tuotantoa saattaisin yhen kipaleen kuunnella. Tulee esim. mieleen "hah-hah-haa sheikki al la hassan ..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.02.2010 - 11:42

En pidä kyseisen "nuoren herran" kappaleista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 13:36

Oliko sellainen Dirlandaa hänen kappaleensa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 15:44

Reetu on poikaa.Onhan se jotenkin leuhkan oloinen.Mutta on varaa ollakkin.Näin hiljan sen jotain konserttia kun lauloi tuota Linda, Linda.Oli se mahtavaa esittämistä ,kaikki kirkui ympärillä.Nuoret flikatkin ihan tajuttomana.Ihme mies ja elättänyt laulaen jo vuosikymmeniä ,ikää taitaa olla kohta 65.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 16:57

Siis, ei vois vähempää kiinnostaa. Se on sellaista hali-tuli-jallaa hömppää minun korvaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:09

En tykkää yhtään!

Reetu on jonkin sortin tulkitsija mutta ei häntä missään tapauksessa voi laulajaksi kutsua!

En tykkää yhtään tuosta "roolista" mediassa - niin leveetä ja leuhkaa naistenmiestä että...
On kuulemma osannut kuitenkin talousasiansa hoitaa toisinkuin muut "laulutaiteilijat".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 03:03

Parasta suomi musaa, joka levy löytyy.