Mikä on ihmisen korkein ihanne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 23:25

elää ja antaa muidenkin elää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 21:37

rehellisyys sitä mä ihailen...ainakin nyt just, kun katselen noit uutissii ja meitin politikkoi, sekä urheilijoita , joilla kans tuo muisti ei pelaa , kuin vuosien päästä, eikä kaik etes silloinkaan...jot tuo on nyt päälimmäinen ihailu minulle....REHELLISYYS KAIKEN PERUSTA...=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 21:52

Vahvat markkinavoimat "rakoineen"! ??????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 23:00

Kyllä terveys on tosi suurin ihanne..sille ei osaa antaa arvoa,kun on terveenä..entäs kun iskee vakava sairaus..silloin sen huomaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 00:01

näkyy olevan oma etu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 08:57

Kuka sen nyt tietää, ihmisiä on niin erilaisia. joilalin ei ole ihanteita lainkaan, eivät tunne koko sanaa.
Rehellisyys, rehtiys, kohteliaisuus, aloitteellisuus ovat omasta mielstäni hyveitä ja elän niiden mukaan.
Oman edun tavoittelu maksimointuna näyttää olevan eräiden maamme lainsäätäjien ihanne (demarit), moittivat siitä että pyritään säästämään rahaa eli pitämään kulut joltisenkin kurissa. Tuntuu aika huolestuttavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 09:44

riippuu maailmankatsomuksesta. eri ihmisillä eri ihanteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 15:22

Ahmat heitti niin hyvän vastauksen että on tässä ihan tyhjä olo. Vastaan LOTTOPOTTI:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 15:53

Sädekehän hankkiminen tuonne pään päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 15:17

Tulla täydelliseksi?, mikä mielestäni on täysin mahdotonta kylläkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 23:03

Olla kaunis ja viisas? Ainakin sitä monet tavoittelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:14

Korkein ihanne on kellua, asua tai levätä Jumalan rakkaudessa ja katsella Herran kirkautta kunnes saa muuttua yhtä täydelliseksi kuin rakas esikoinen Jeesus on.

Lähteet:
2. Kor. 3:8