valkaisetko hiuksesi,oletko joskus valkaissut?

Avainsanat: valkaisu hiukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 23:32

ei tullut aikanaan kokeiltua
(ei tullut mieleenkään)

nyt se on jo myöhäistä
(eikä muuten tulisi vieläkään mieleen)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 17:40

joo minul laitetaan ain tummaa sekä vaaleeta nähin hiustynkiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 17:41

Nuorena kun oli koulun soittoporukka piti olla niin cool...Vaalensin kauniit luonnonkiharat ja sen jälkeen ei kiharat enää kasvaneet vaan tukka suoristui!Kaukana on ne ajat kun naiset sanoi:"Oispa mullakin tollaset hiukset"...Muutama hassu karva jotka leikkaan parranajon yhteydessä aina pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2010 - 18:30

En ikinä ole valkaissut. Näyttäisin varmaan kamalalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 18:51

Värjään kirkkaan vaaleaksi joka kolmas kuukausi. Itseäni katson mieluummin peiliin vaaleatukkaisena kuin maantienharmaan. Piristää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 19:18

Kerran nuorena plondasin tummat hiukseni.Niistä tuli ihan keltaset.HUH HUH!.En oo sen koommin "valkassu".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 19:29

Muuten vaan sävyttänyt.. Haluisin, et harmaat valtais koko kuontalon, mut turha toivo. Muutama vuosi vielä ja toiveeni toteutuu.... ainakin äidin serkuille käynyt niin. Toivottavasti olen tullut edes siinä sukuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 20:26

valkaissut en vielä tähän ikään ole. Nuorempana suosin punaista väriä, nyt tumman ruskeaa ja kuparia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 20:43

Olen laittanut vaaleita raitoja..ihan itse..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 20:49

En ole koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 21:16

Monenlaista on tullut kokeiltua, mutta ei sentään blondausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 21:35

No en oo vaalentanu, joskus värihuuhteluita huilutellu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 22:11

Miusta ei saa blondia tekemälläkään. Hiuksissani sen verran punapikmenttiä, että hiuksistani tulisi kirjavat kuin tilkkutäkki jos yrittäisin blondata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 00:10

En ole valkaissut. Mulla on ollut paloauton punainen tukka ja mustakin välillä, muttei koskaan vaalea. Luonnostaan se on keskiruskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 08:44

Ei! Olisi varsinainen näky sinällään.... blondius ei viehätä mitenkään. Joskus on ollut raitoja hiuksissa mutta ne olivat kuparinväriset. Hiustenkäsittely rasittaa hiuksia ja mieluummin pidän hiukseni päässä mahdollisimman pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 10:30

Kyllä olen valkaissut värinpoistoaneella.Sen jälkeen vähän myöhemmin värjännyt toisella värillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 12:02

olen joskus yläasteella ku olin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 20:40

Kävin tänään parturissa ja nyt lyhyet .Ajattelin laittaa väriä päähän joka on kesä heinä. Oljen vaalea.Koska nuorena hiukseni olivat tuon väriset.Nyt toi ikälisä vähän verottanut. Päätin nuorena ,kun ikää tulee enempi, sit voin kokeiilla noita naisten juttuja jos tarviin.Nuorenahan niitä ei tarvinnut.
Kauneus on katoavaista ja rum...........senkuin lis..............yyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 00:41

Kahdesti olen onnistunut värinpoistoilla nuorempana hiukseni vaalentamaan, sen jälkeen yritykset ovat menneet pieleen. Oma tukka on jo niin moneen kertaan värjätty tummalla värillä, että tarvittaisiin miljoona värinpoistoa että edes jotain vaalenisi, ja hiuksethan siinä vain tippuisivat. Harmi, kirkkaanpunaiset hiukset olisivat ihanat, mutta ne vaatisivat alleen värinpoistoja, että edes vähän tarttuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 17:46

En kertaakaan vaalentanut mutta kerran maalannut mustaksi ja kerran "hennapunaiseksi". Tuo lievä punainen on kaikkein kaunein väri ja kadullakin se kiinnittää eniten huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:48

Olin blondi yli 10 vuotta kunnes iski kyllästyminen ja värjäsin hiukset mustaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 03:03

Joka kuukausi, mihin blondi turkkinsa heittäisi.