Oletko nähnyt leffan Päiväni murmelina?

Viittaan tässä aikaisempaan kysymykseeni; päivän rutiineista. Jos oot nähnyt ko. leffan niin mitä pidit?, ja tuntuiko "tutulta"?
Itestä välil tuntuu et just näin se menee... (mut vaan sillon tällön)

Avainsanat: päivä murmeli leffa rutiini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2008 - 07:50

Tulihan tuo aikanaan telkkarista katsottua. Siinä vain taisi käydä niin kuin aika useasti telkkarileffojen kanssa käy, tuli kaikenlaisia keskeytyksiä niin paljon, ettei tarina päässyt tempaisemaan mukaansa, saati sitten sen enempää säväyttämään. Ei tullut niitä samaistumisjuttuja, ei ainakaan jäänyt mieleeni. Saattaapi olla että katson joskus myöhemmin uusinnan jos sellainen kohdalle osuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 22:31

en.
en aio myöskään nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2008 - 22:39

en ole katsonut. pitäis joskus kyllä katsoa.
mulla on paljonkin leffoja joita haluaisin katsoa.
en vaan aina muista leffojen nimiä niin hae nyt sit leffaa, jonka nimeä ei muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 12:04

Olen nähnyt ja kieltämättä välillä oma elämä vaikuttaa juuri samalta. Aamulla ylösnoustessa kaikki tapahtuu just samoin kuin edellisenä päivänä. Spooky...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 18:12

En ole nähny enkä ajo katso. Enkä ole kuullut siitä aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 23:49

Enpä katsonut nyt, mutta edellisen kerran tuli katsottua. Ei tullut oma päivä mieleen, kun ei niitä aamuja sentään ihan samanlaisia ole, vaikka välillä läheltä liippaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 09:13

Olen nähnyt elokuvan. Ihan hauskahan se on, ei lempileffa, mutta katsottava. Tuo nimen suomennos kyllä varmasti karkottaa joitain katsojia.. Päiväni murmelina.. Kuulostaa kyllä niin lasten elokuvalta. Groundhog Day oltais voitu varmasti jotenkin muutenkin kääntää.. Mutta Bill Murray on hauska ja hyvä näyttelijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 19:43

Katsottiin joskus Ranskan tunnilla. Oli hyvä, Ei paras mutta kiva katsoa. Toivottavasti minulle ei käy samoin! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 23:07

Mielestäni yksi parhaita elokuvia mielikuvitusta kutkuttavan aiheen vuoksi. Elokuvan nimi on tosiaan aika hölmö.