Käytätkö deodoranttia päivittäin, entä partavettä - hajuvettä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 23:45

dödöä melko säänöllisesti, muut hajut omasta takaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 17:10

kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 17:15

Deodorannia ihoni ei kestä ollenkaan,sen asemasta käytän korkelaatuista talkkia,tuoksua käytän juhliin mennessäni ja joskus omaksi ikokseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 17:53

Niki Laudaa parranajon jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2010 - 18:25

Käydän dödöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 18:31

En päivittäin.Erittäin harvoin .Marketissa suihkuttelen erihajuja takkiini.Siellä on mistä suihkauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 18:55

Joka aamu dödöä. Vaihtelen rollonia, stickiä ja suihketta ajoittain. Jonkinasteista hajuvettä aina kotoa lähtiessäni muiden ja omaksikin iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 19:09

Teutoranttii ja hajuvettä joka päivä, puhtaalle iholle jottei kaska haise. Oon sellasessa työssä, jossa joutuu olemaan pienessä reviirissä, joten en halua haista pahalle. Kas, kun en itekään voi olla kakomatta, jos epämielyttävä tuoksu yllättää... Heikkous minussa -yök! Iltarukoukseen siis voin liittää jotain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 19:43

Deo-stickkiä laitan aamuisin suihkun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 21:00

Dödöä päivittäin aina suihkun jälkeen. Hajuvettä harvemmin, sillä töissä lähin työkaverini allerginen kaikille tuoksuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 22:16

Deodoranttia käytän joka päivä ja myös mietoa tuoksua pikkuisen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 22:18

Dödöä ja hujuvettä kyllä, mutta partavettä en ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 00:07

Deodoranttia joka päivä, kyllä. Hajuvettä joskus, kun satun muistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 01:12

Tottakait,siihen on niin tottunut.
Hajuvettä korvan taakse kun asioille lähtee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 09:06

Itsestään selvyys tuo deodorantti, mutta partaa ei ole... onneksi.
Aina sensijaan jotain tuoksua eli YSL Paris on käytössä vuoden jokaisena päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 10:34

Kyllä käytän Rexsonaa pitää suihkun raikkaana,aamusta iltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 12:04

deodoranttia päivittäin.. hajuvettä en ihan joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 17:14

Puhtaaseen ihoon joka päivä deo-stickiä.Kevyttä hajuvettä käytän melkein joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 18:13

Nivea pure invisible no white marks.
Tuo "no white marks" tarkoittaa sitä että paidan kainaloon ei jää niitä perinteisiä kovia valkoisia tahroja jotka eivät aina lähde edes konepesussa. Ei kuivata myöskään ihoa kuten moni muu kovempi tuoksu.
Kestää suurinpiirtein kuukauden itselläni yksi tuollainen pallodödö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:50

Dödöä sekä parfyymia menee päivittäin. Paitsi jos nökötän vain neljän seinän sisällä koko päivän.