Kuinka usein käyt suihkussa, saunassa ja kuinka usein peset hiuksesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 23:47

suihkussa joka aamu,
saunassa silloin kun huvittaa,
ne harvat karvat peseentyy siinä samassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 17:10

Onpas liuta henk. koht. kysymyksiä.
Mulla on sauna yleensä 1 krt/ vko (joskus 2 )
Suihku ja hiusten pesu joka päivä melkein, ehkä 6 krt /vko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 17:14

Käyn suihkussa jokaikinen päivä. Saunassa kesällä päivittäin ja muina aikoina silloin tällöin. (Hiukset siis pesen jokaikinen päivä, sen takia suihkuun yleensä menenkin) :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 17:26

Ihoni on hyvin kuiva ja suihkussa en lotraa ylenmäärin,sauna on kerranviikossa.se riittää oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 17:52

Ristiäisissä oli 3v poika ja kun pappi siveli pikkusiskon päätä pyhällä vedellä parkaisi kaveri:"Mun tukkaa ei ainakaan pestä!" Tämä on ihan tosi.Ei munkaan tukkaa ole aikoihin pesty kun sitä ei ole tai en anna sen vähänkään kasvaa.Kerran viikossa saunassa ja suihkussa aika usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 18:23

Käyn uimassa hallilla 3.ket viikossa ja siellähän likoo ja tulee saunottua .Pesen hiukset ennen pois lähtöä ja laitan hoitoainetta.Muuten hiuksista tulee ihan hamppumaiset ja elottomat.Joskus vielä lämmitän koti saunankin lauantaina ,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2010 - 18:24

Saunassa käyn n. kerran vuodessa, koska en pidä saunomisesta sähkösaunassa. Suihkussa kolmisen kertaa viikossa, ja joka kerta on hiusten pesu paikallaan. Ovat sen verran rasvoittuvaa laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 18:57

Suihkussa vähintään kerran päivässä, saunassa kerran viikossa. Hiukset pesen 2x viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 19:04

Saunassa 1-4 krt viikko. Suihkussa joka päivä ja hiukset pesen tuon saunakäynnin yhteydessä plus, jos en käy niin joka toka tai kolmas päivä. Riippuu tilanteesta ja onko vkl tai jotain muuta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 19:48

Päivittäin suihkussa, kerran viikossa saunassa.Luonnollisesti hiustenkin pitää olla aina puhtaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 21:02

Suihkussa käyn joka aamu. Saunasssa käyn yleensä kerran viikossa.Hiukset pesen jokatoinen aamu. Lisäksi suihkussa ja höyrysaunassa käynti parina päivänä viikossa uimahallissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 22:20

Suihkussa ainakin kerran päivässä ja saunottua tulee vähintään 3 kertaa viikossa.
Hiuksien pesu joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 22:21

Saunassa käyn 2-3 kertaa viikossa ja suihkussa jos hikoilen enemmän..Nyt on saanut kyllä käydä suihkussa joka päivä..kun on tehnyt lumitöitä..Hiuksia en voi pestä joka päivä,kun kuivuvat liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 00:06

Suihkussa kerran päivässä, illalla ennen nukkumaanmenoa.
Saunaa meillä ei ole omasta takaa, mutta taloyhtiön saunassa joskus epäsäännöllisesti. Lähinnä kesäisin tulee saunottua mökillä.
Hiukset pesen joka kolmas päivä. Minulla on paksu pitkä tukka ja kuiva hiuslaatu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 10:24

No jopas sattui, koko repertuaari henkilökohtaisia kysymyksiä, lienevätkö tarpeen?
Ei kait noissa asioissa kukaan toiselta neuvoa kaipaa, vai??
Hiukset pesen joka aamu, siitä voit vetää johtopäätöksiä muusta hygienian tasosta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 10:36

Minä käyn 2 kertaa vikossa saunassa ja pesen silloin aina hiukseni ja se on riittänyt minulle. joo on tullut tosiaan paljon henkilökohtaisia kysymyksiä. Mutta ei minua haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 12:05

suihkussa käyn joka päivä, saunassa harvoin ja hiukset pesen n. 2päivän välein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 00:49

Suihkussa muutaman kerran viikossa, yleensä 2-4 kertaa riippuen siitä, miten likaiselta tuntuu. Saunassa kerran viikossa tai parissa, jos on aikaa. Hiukset pesen aina kun muutenkin suihkussa käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 18:21

Suihkussa joka päivä, hiukset pesen suurinpiirtein joka toinen päivä. Saunassa tulee käytyä ehkä noin kerran kuukaudessa vaikka se onkin tässä asunnossa.
Niin, ja pöntöllä tulee istuttua joka päivä - joskus jopa kolmekin kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:51

Suihkussa joka toinen päivä (joka kerta pesen hiukset), kesän helteillä joka päivä. Saunassa tulee käytyä erittäin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 03:04

Joka päivä.