Mikä on suurin euron seteli,mikä sinulla on ollut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 21:05

Viisisatanen ja vieläpä tällä viikolla, kun myin ylimääräiset Lundia-hyllyt ja ostaja maksoi sileillä seteleillä.

Kysyjän kommentti

Minullakin joskus ollut..ei kyllä ihan lähiaikoina..mutta sinulla on ollut..eikös ole kiva sellaista hypistellä.sormissa??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 14:34

olisko 20€ ollut, kun nostan yleensä automaatista 60 kerrallaan. kortilla maksan 30 yöspäin olevat ostot.

Lisätty: 02.02.2010 - 22:36

Tämä oli komiampi paperi;
www.suol.fi/raamattunet/hyod_ton.jpg

Joku Satu Markkanen esitteli itsensä, viron tyttö kuuli tuon ja heti esitti tjuhat markkanen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 14:41

en nyt muista olisiko omassa lompsassa ollut satasta suurempaa koskaan, yleensä ne on kakskymppisiä ja sitä pienempiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 14:43

een ihan varma ,mut oliks sit 100eg ...en kyl muista varmaks ,mut 50 eeroo on ainakin ollut ...ain vaan enempi tuot korttii, et välil ei olekku muutama ekunen lompsas ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 14:43

500 €, piti oikein valokuva niistä ottaa. mutta eipä ne kauan mun lompakkoa lämmittäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 14:59

Omassa lompsassa suurin 100€,mutta firman fyffenä on useitakin viissatasia ollut,
mutta silloinhan ne on vaan paperia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 15:08

Taisipa olla 500 eeron seteli (useampi), kun piti auto maksaa käteisellä ...siihen se isojen eurojen olemassaolo ainakin omassa lompsassani jäi:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 15:22

Käteisenä lienee ollu 50e:n setelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 15:27

Kaikkia on joskus kauan sitten ollut.
Täällä maalla kun kai komeaa maksaa kaikki käteisellä. Yleisin kukkarosta lötyvä seteli kaksikymppinen ja toisena vitonen. Useasti kolikkojen summa on isompi kuin setelien, sillä mitä ei voi kortilla maksaa, sitä en tarvitse. Sitäkin yritän lyktä huomiseen, enkä sitten enää edes muista, mikä oli se "välttämätön " ostos. Tuhlaan kyllä elämyksiin, mutta en niinkään materiaan.
Täällä voitte ostaa (!) kuvia isoista seteleistä. Katsoa saa ilmaiseksi, mutta käytöstä pitäisi maksaa.
images.google.fi/imgres?imgu...i%26sa%3DG

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2010 - 15:29

En ole kädessäni viittäkymppiä suurempaa pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 15:57

Viissaturaisen kanssa menin lähipubiin mutta hankaluuksia vaan tuli siinä mielessä kun jouduin korttelikaupalla juoksemaan...Eli oli liian iso ja vaihtorahaa ei ollut.Sitten sain ärrältä ostettua tupakkia ja vähän pienempää sain takaisin kapakkiin vietäväksi.Aamusella katselin taskunpohjia ja olihan siellä joku kolikko vielä...Eli olisin hyvin voinut antaa sen rahan kyypparille ja sanonut jotta"pöytä koreaksi tasarahalla".Kun minulla on tämä OTTO (ei automaatti) niin silloin ei lasketa euroja vaan pidetään hauskaa kun kerran täällä vaan eletään!Toki sen rahan tuhoamisessa on hyviä(?)ystäviä auttamassa...

Lähteet:
Joskus op:n kontturi ja harvemmin nykyään teosto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 16:22

luulisin et 100e

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 17:00

Euron seteliä ei ole olemassakaan!! Vain kolikko. Useamman euron seteleitä kyllä on (esim: 5€, 10€ jne).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 17:38

On olut jopa viisisataa euroa,mut ei viihtynyt kauaa possani,niin kuin ei mikään seteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 18:03

Itselläni on lompsassa ollut 200 € mutta työni puolesta olen joutunut 500€ seteleitä käsittelee monesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 18:37

500.e

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 19:01

Kyllä se viissatanen on ollut, kun piti hakea pankista rahaa ja käteisellä maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 01:20

50 € on ollut isoin raha automaatista kun oon nostanu...
kortilla isommat ostot maksanu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 14:08

Isoin raha jonka olen nähnyt setelinä on 100€ :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 18:26

500€ kun nostin pankista jokin aika sitten hieman suuremman summan.
Automaatista tulee aina 50€ seteli jos nostaa 70€,90€,100€ tai minkä tahansa tuolle viidenkympin jakoon sopivan rahamäärän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:51

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 03:05

Täh?