Oletko tuntenut rakkautta.Vai onko kaikki ikäviä kokemuksia täynnä.

Lisätty: 03.02.2010 - 08:29

Itse löysin rakkaani 14.v,aana ja olen 58v.ja rakkaus kantaa saman kanssa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 14:18

Niinpä niin. Rakkautta on ollut niin montaa erilaista versiota.Suurin rakkaus on ollut oma lapsi.Nyt vanhempana rakkaus lapsenlapsiin.Mieheeni kohdistunut "rakkaus" on jotenkin ollut itsestään selvyys.En osaa sitä sen tarkemmin selvittää.Nuorena tuntemukset olivat voimakkaita. Eivät enää.Rakkautta eläimiin on myöskin minulla paljon varastossa.

Kysyjän kommentti

Vain äiti yksin tietää mitä rakkaus on.( Adalbert von Chamisso.)Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 11:02

Tunnen tälläkin hetkellä rakkautta ja syvää kiintymystä miestäni kohtaan.Lastani kohtaan tunnen rakkautta ja syvää kiintymystä.Sisariani kohtaan tunnen rakkautta ja kiintymys heihin kasvaa.Sydänhaavoja vaille en ole jäänyt minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 11:23

oi oi monesti ja syvästi, oikke sydämmenpohjast asti ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 12:02

Sekä että,mutta suurempia kolhuja vailla olen päässyt taapertamaan tänne saakka,tän hetkinen tilanne ihastus/kiintymys/syvä tunne/yhteenkuuluvaisuuden tunne/luottamus/ystävyys/yhteisymmärrys/rakkaus;ota siitä sitten selvää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 12:29

rakkaus on ikuista, kohde saattaa muuttua elämän varrella .
ihastuksia, suuria rakkauksia, pieniä rakkauksia , hullaantumista, hetken hurmaa, ym .
kaikenlaista mahtuu matkan varrelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 12:30

rakkautta lapsia ja lapsenlasta kohtaan, avomiestä kohtaan, sisarukset ja vanhemmat saavat oman osansa. rakkautta on monenlaista. myös ystäville omaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2010 - 15:36

Onhan sitä matkan varrella jo rakkauden tunteitakin koettu. Kaikkein läheisimpiin ihmisiin ne tunteet tulevat automaattisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 16:06

On koettu rakkaan kuolema jo nuorena ja kipeitä eroja mutta rakkautta on ilmassa paljon ollut.Tällä hetkellä muutaman viikon melko intensiivinen seurustelu mutta tällä kokemuksella ymmärrän puhua jo ihastumisesta kun rakkaus on niin vahva ilmaus vaikka toinen osapuoli rakkaudesta puhuukin.Keväällä sormuksen ostoa mutta avioon en enää mene!Ainakin todennäköisesti en mutta vannomatta paras....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 16:18

Tottakai syvää rakkautta montakin kertaa. Tälläkin hetkellä on rakkautta ilmassa ja Vilmankin sydän sykkii kotijoukoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 20:47

Toki.
Mitä ne ikävät kokemukset ovat?
Elämä on asennekysymys, johon voi vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 21:10

Kyllä tunnen rakkautta hyvin paljon miestäni ja lastani sekä myös äitiäni ja veljien perheitä kohtaan. Aikanaan on myös ikäviä tunteita ollut varsinkin avioeron yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 22:22

Molempia on mahtunut elämääni. Tällähetkellä se on rakkaudesta täyteläinen =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 22:32

Tänääkin tuntui sydämessä..erittäin suurta rakkautta,kun tyttären lapset tulivat yllätäen meille avopulisoden kanssa..Ainahan niitä rakastaa..niinkuin myös omia lapsia..Aina lähellä sydäntä ja huolta kantaa miten pärjäävät...ja annan kaiken mahdollisen avun mikä voin ja pystyn..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 00:00

Molempia on vuosin varrella tullut koettua, mutta kyllä avomiehen tapaaminen on parasta, mitä mulle on sattunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 01:13

Ikäviä sekä mukavia kokemuksia on tullut koettua.
Omat lapset ovat kaikista rakkaimpia!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 18:28

Tuollaiseen suoritukseen en enää tässä elämässä pysty, mutta varmaan tässä nytkin on jonkinlaista rakkautta. Ainakin tytärtä kohtaan tunnen erityisen voimakasta sellaista.