Naamakirjassa on jokin paha virus,luin eilen lehdestä.

Avainsanat: virus saastuttaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 10:34

Joo pohjalais mummo meni lääkäriin ja tutkittuaan mummon sanoi että teillä on se ja se virus. Mummo suuttui ja lähti pois äyskäisten "min virus ei oo mittää vikkaa".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 10:39

no ilmankos ei pelittänyt kunnol eile illal...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:50

jumppiksen jutusta tuli mieleen, mitä neulojamummo tokas: Parempi viirus ko käres!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 11:00

Paljon puhuvat mutta en ole mitään huomannut ja hyvin on pelittänyt.Naama on tärkeä kun on kaverita ympäri maailmaa niin puhelimen kanssa tulisi kalliiksi ja hankalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 15:34

No pikkasen takkuili.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 20:28

tais olla munkin koneella joku spybot, jonka poistin. Viruksesta ei tietoa. Ihmettelinkin, et miten tökkii niin pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 08:26

Minä olen pysytellyt toistaiseksi erossa koko naamakirjasta vaikka joskus tunnen itseni ihan fossiiliksi, kun en ole sinne omaa profiiliani tehnyt.