Onko teillä häiriötä koneessa tällä hetkellä?Minun kone hidastelee ja miettii..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 10:36

Kyllä pätkimistä pitää.Jos menee jollekkin sivulle,napsahtaa yhteys poikki tai jotain muuta ei saa yhteyttä jonnekkin,minne sit haluaakin päästä menemään. eilen oli aivan kauheeta pätkimistä.Facbookissa minulla sit oli eilen enempi.

Kysyjän kommentti

Samoin oli minullakin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 22:36

Ei tää häiriköi.Millon olet siivonnut koneesi (järjestä uudelleen,levyn eheytys ja vaikka CCleaner) tuppaa ajan myötä takkuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 22:41

Hyvin toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2010 - 22:54

Tällä erää ei pätki yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 23:02

ei muualko naamakirjas oli vaikeuksii , mut lähdin sielt sit pois vikkelään, jot takuilkoot se sivu mun puolest ja kyl taidan lähteä täältäkin , jot hyvät unoset teitille napsukaiset ja ötyssii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 23:33

Hidasteliko vain Napsun sivut, vai kone yleensä ?
Tänään Napsu on toiminut hyvin, mutta on muitakin syitä koneen hidasteluun.
Joskus hetkittäinen koneen hidastelu voi johtua myös siitä,
että kone latailee ja asentaa niitä Windowsin ym ohjelmien "automaattisia päivityksiä".
Lisäksi taustalla voi hetkittäin toimia kaikenlaisia ohjelmia ja prosesseja.
Microsoft Windows Search -ohjelma indeksoi aina välillä koneen sisältöä.
Windows Tehtävienhallinta (Ctrl+Alt+Del) antaa tietoja tietokoneessa käynnissä olevista ohjelmista ja prosesseista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 23:50

eipä mitään takkuamista ole tänään ollut,
tosin kyllä olin melkein koko päivän lumitöissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 00:36

Ei enää mikään takkuile,palautunut rankasta kotimatkasta ja jälleen oman MACin kimpussa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2010 - 00:38

Hyvin on toiminut koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 06:14

On niin villi että meinaa karata käsistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 08:41

Ei mieti, uusi kone on kaikin puolin toimiva.
Kone täytyy siivota aina välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:21

Nyt ei takkuile yhtään.