Missä säilytät kännykkääsi ?

Avainsanat: kännykkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 23:51

kotona keittiön pödällä
taskussa kun poistun kotoa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 22:12

Autossa telineessä ja muuten vyökotelossa.Kotona on tietty paikka ettei tarvi hakea tai etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2010 - 22:22

Kotona pöydällä, muualla liikkuessani laukussa tai taskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 22:35

Taskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 22:44

Kotona ihan milloin missäkin.Töissä ollessa taskussa..jos joku yrittää soittaa.Käsilukussa kun menen jonnekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2010 - 22:53

Pöydällä, taskussa tai kassissa. Riippuu missä milloinkin olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 23:04

vähän mis milloinkin , kotona se on ain vääräs huonees, eli ei laisinkaan siel mis ite olen, autos laukus tai telinees , kuin myöskin useimmin laukussa sihen tehtyyn känny osastoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 00:27

Tossa jossakin suojakotelossaan(uudehko kun on),hantväskyssä sillä on oma paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 01:20

Eteisen pöydällä, öisin tyynyn vieressä herätyskellona ja jossain muualla ollessani se on taskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:05

Milloin missäkin. Pöydällä, repussa, taskussa, auton penkillä...pitäis ostaa kotelo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:28

kotona puhelin on pöydällä,kun menen ulos puhelin on taskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:38

Aina kotona.En kuljeta mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:39

Nyt kännykkä piirongin päällä ,kännykkä telineessä.Jos lähden jonnekkin nioin laitan kännykän riippumaan kaulaan kännykkä pussiin tai sit käsilaukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 14:21

Silloin kun olen kotona säilytän kännykkääni eteisen lipaston päällä yhdessä kännyköitämme varten tehdyistä kauniista hyllyistä. Muutoin kannan sitä taskussani, tai laukussani kännykkäkotelon sisään sujautettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 16:13

Kaksi niitä on ja kauniisti soi milloin missäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 16:43

Kotelossa, usein "paketti " on taskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 17:24

Päivisin taskussa, penaalissa, lähellä pöydällä ja kädessä. Öisin "kainalossa" :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 21:15

Päivällä työpöydällä, kotona ajelehtii siellä täällä. Kun olen jossain menossa,kännykkä on laukussa tai takin taskussa.Yöllä se lepää yöpöydällä valmiina herättämään minut aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 19:13

pers taskussa, se vibrahälytys tuntuu aina yhtä mukavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 18:43

Kotona ollessa se on yleensä tässä pöydällä.
Ulkona liikkuessa joko takin tai housuntaskussa ja kulahtaneessa Golla-kotelossa