Marhaba, napsulaiset. Kesäiset, lämpimät terveiset Dubaista. Mitä uutta täällä?

Lisätty: 01.02.2010 - 21:21

Olen kotiutunut tänään iltapäivällä ja oli shokki tulla lumiseen Helsinkiin, lento myöhässä, laukkuja piti odotella ja hädin tuskin auto löytyi nietosten alta. Nyt jo täällä koti-Savossa rapsuttelemassa Vilmaa. Sillä oli ollut kovasti ikävä niin, kuin meilläkin sitä. Laittelen tässä kuvia vähän kerrassaan napsuun, mutta laadusta olen pahoillani sillä edelleenkään en ole lukenut kameran ohjekirjaa. Persianlahden vesi oli lämmintä, sää mahtavan kesäinen vaihdellen +24 ja +27 asteen välillä. Dubaihin, Sharjahiin sekä Ajmaniin tullut valtavasti uusia rakennuksia, ostoskeskuksia ja niitä pilvenpiirtäjiä eniten tietenkin Dubain puolelle. Oli siis aikamoinen "järkytys", kun on muistissa ne 17 vuoden takaiset maisemat, jolloin nykyisten rakennusten paikalla oli lähinnä hiekkaa. Matka oli erittäin onnistunut ja mielenkiintoinen..paljon nousi muistoja siellä eletyistä vuosista. Niitä kipeitäkin, mutta aika on tehnyt tehtävänsä ja tuntuu vähän sille, että Dubai...me tulemme uudelleen. Tesbhaa ala khayr..vapaasti kirjoitettuna, elikäs hyvää yötä napsulaiset.

Avainsanat: mitä uutta kuuluu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 20:40

Shalam aleikum,aleikum shalam,olet varmaankin altaassa,mokomakin...Loistavaa lomaa!

Kysyjän kommentti

Shukran...enpä ollut altaassa, mokoma. Uintikuva oli ihan Persianlahden aalloista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 20:39

kiitokset...terkuista... täällä vaan tuot iänikuist lumisadetta ja aurinkokin pysyy enenmäkseen pilves, joot eipä sit mitään sen ihmeempää ....hyvää lomaa ja aurinkoisii päivii....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 20:41

Pakkasta ja lumisadetta sekä huonoja ajokelejä täällä....ihanaa aurinkoa ja lämpöä siellä. Nauti olostasi ja ihanaa loman jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 21:03

Hyvä tänne kuuluu sää on ollut hyvä ulkoilijoille, lunta 40 senttiä ja pakkasta -4-20, jopa täällä Turussa , Lappiin lähtevät monet , matkan varasivat vesikelillä, pakko heidän on mennä, koska hinta on kovempi mitä Dubain viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 22:05

Kyllä oli varmaan kurjaa tulla tänne kylmyyteen..sieltä ihanasta lämmöstä...Täälä on kyllä kovaa talvea..lunta sataa nytkin kaiken aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2010 - 22:15

Nyt jaksat sitten olla taas vähän aikaa täällä kylmässä ja lumisateessa, kun sait nauttia lämmöstä välillä. Tervetuloa kotiin. Ja Vilmalle rapsutukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 22:17

Marhaba.Tervetuuloa lumiseen kotisuomeen niistä ikävistä oloista.Täällä saa nauttia pakkasesta ja harvinaisen suuresta lumimäärästä. Oli varmaan kiva reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 22:46

Eihän täs mitään erikoista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 01:17

Hauska kuulla, että oli mukava matka ja lämpöä riitti :) Olimme Dubaissa joulukuussa 2005 ja kyllä se on pakko päästä uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 06:54

وذلك بفضل ليطلب ، على رب

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:43

Voi kiitos paljon.Sulla on kuvakin varmaan tossa profiilissa kun olet siellä uimassa.Kiva kun taas palasit tänne.Eipä tänne mitään ihmeitä kuulu.Sinulla on varmaan paljon kerrottavaa, matkastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 11:21

kiitos lämpimistä terveisistä.Kiva kuulla,että matka meni hyvin.