Miltä nettisivulta näkee mitä ohjelmia on tulossa tvstä?

Telkku.com ei aina toimi, ylen ohjelmaopas on hankala käyttöinen ja mtv3 on mtv3
Kiitos vastauksista!

Avainsanat: ohjelmaopas nettisivu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 19:22

Riippuupi tietty siitäkin minkä kaikkien kanavien ohjelmia haluut nähtäväks, mut tässä yks perusjutska: www.telvis.fi/ tai (epäselvempi): www.tvnewsradio.com/linkit/t...jelmat.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 19:07

tuo napsun viihde sivu on hyvä , sitä itse käytän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 19:20

Kokeilin äsken telkkua,se toimi osittain.Minä käytin aina sitä,kun sieltä sai vähän ohjelmasta osviittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 19:52

www.mtv3.fi/tvopas/
tuolla ainakin tavallisimmat kanavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 20:49

Napun Tv-sivut ja telvis.fi on hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2010 - 22:12

Napsun ohjelmaoppaasta minä katson kaikki mitä tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2010 - 22:51

Näkyy noita sivuja olevan enemmän kuin tarpeeksi. Itse juuri hain telkkucomista ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 00:31

Mulla on ollut telkku.com käytössä,mutta nyt kun katselin enempi tarjontaa,tuo telvis.fi olikin tosi selkeän oloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 03:23

Vaikka yletx sivulta. Suurin osa kanavista on turhaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 00:55

Telkku.com:ia suosittelen, itselläni aloitussivunakin. :) Mukavan selkeä ja voi itse valita, minkä kanavien ohjelmatiedot sivulla näkyvät. Suosikkiohjelmat voi myös merkitä näkymään paremmin ohjelmien kirjosta.