Tilaatteko useinkin noita aikakauslehtien välistä tipahtelevien mainoksien ihania viiden euron alusvaatteita?

Minä en.
Mahtaako noita miehille ollakaan?
Kategoria? Kauniita kuvia ainakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 20:44

Olen kerran tilannut ja oikein nätin setin sain vitosella. Enpä kuitenkaan jatkanut asiakkauutta vaan yhteen ostoskertaan jäi.

Kysyjän kommentti

Minustakin kaikkea täytyy kokeilla edes kerran. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 18:52

Voisin tilatakin ja pimeässä jopa pitää, epäilys jäisi kuitenkin laitoinko stringit vai en ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 19:04

En ole tilannut. Kuvat kyllä kauniita, mutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 19:08

en ole koskaan tilannut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 19:14

En tilaile postimyynnistä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 19:18

Ne on nuorten juttuja..ei vanha ihminen tarvi sellasia hepeneitä..pitää olla kunnon alusvaatteet,mitkä peittää pintaa.
Siis en tilaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 19:22

Alusvaatteita en koskaan tilaa mistään,olkoonkin vaikka kuinka hemaisevia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 19:55

ei tule aikakauslehtiä postiluukusta, ei tule myöskään mainoksiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 20:42

Tää ei tiedä,mitä mahdat tarkoittaa,mutta kauniita varmaankin ovat.Luulisin,et vaikeita koon suhteen,niissähän ei ole mitään standardia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2010 - 22:11

En ole moisia mainoksia saanut, joten en myöskään ole tilannut. En tilaisikaan, vaikka saisin mainoksia. Ostan vaatteeni ihan vaan tavallisista kaupoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 22:22

En tilaisi vaikka miehille olisikin ja naisille saa kaupasta. En ole kiinnostunut koko asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2010 - 22:50

En koskaan, saisin olla jatkuvasti palauttamassa saatteella: liian pienet, epäsopivat ym. vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 01:15

On liian halpoja ollakseen hyviä. En ole tilannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 09:11

Postimyynnistä en tilaa mitään. Mainoksia en edes katso eikä niitä itselleni tulevien lehtien välissä taida ollakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:46

En tilaa koska saan muutenkin niitä kaupasta. Olen välillä tilannut luetteloista. Mutta aina ei saa mitä toivois saavan kun tilaa netistä.Nykyisin minulle ei tule muuta kuin ristikko lehti.Kun lehdetg ovat niin kalliita.Ja monissa hirveitä juoruja julkkiksista. olen pärjännyt ilmankin lehtiä.