oiko d-vitamiinin ylenmalkainen popsiminen johtaa lievän palovamman ärtymiseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 17:55

En ole erillisten vitamiinien kannattaja. Jos kokein todetaan jonkun sairauden johtuvan puutoksesta ,se muuttaa käsitystäni.Kun syö päivittäin erinlaisia ruokia ,sekaravintoa.Käyttää marjoja ,mehuja ja pinaattia. Ei pitäisi tulla vitamiinin puutosta.Ihmiskehon on vaikea käsitellä vieraita aineita, mitä oma koneisto ruuasta ,ei ole valmistanut sopivaksi.Voi mennä kaikki ihan sekaisin.Näistä johtuen voi tulla mitä ihmeelisempiä oireita.Ruisleipä se miehen niinkuin naisenkin tiellä pitää.
,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 13:19

palovammoista ja hoidosta:
www.terveyskirjasto.fi/terve...i=spr00009

d-vitamiini on rasvaliukoinen ,
d-vitamiinin aineenvaihdunta on hidasta, ja siksi sitä pidetään vitamiineista haitallisimpana.
eipä kannata popsia yliannostusta d-vitamiinista. ohjeen mukaan.

mutta lääkäri kyllä parhaiten osaa vastata terveyttä koskeviin ongelmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 15:27

Ei kannata popsia yhtikäs mitään "ylenmalkaisesti"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 15:43

Jos et nyt kovin moninkertaisia annoksia ole popsinut, niin enpä luulisi asiaan vaikutavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 17:53

Kaikkien vitamiinien ja muiden lisäravinteiden kanssa on syytä noudattaa tuotteen pakkauksessa olevia annostusohjeita. Ylenpalttisesta popsimisesta ei ole ainakaan hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 18:02

Paa siihen Bebanthenia - se lievittää kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 07:43

En ole ainakaan kuullut moisesta, raudan puutostila sensijaan voi johtaa ahmimiseen ja ruokahalun kasvamiseen.