Veloittavatko pankit jotain siitäkin, jos laittaa setelirahaa omalle tililleen?

Avainsanat: setelit omalle tilille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 22:16

Voiko olla niin että pankki tekisi jotain ilmaiseksi - epäilen. En ole vienyt vähäisiä seteleitäni tiskille joten en pysty tuohon vastaamaan sen takia mitään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 22:10

Kävin katsomassa oman pankkini kohdalta asiaa, ja siellä ei maksa erikseen, jos seteleitä laittaa. Mutta jos siirtää toisesta pankista tilisiirtona, niin sitten maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 22:11

Mielestäni ei,mutta olen ennenkin ollut väärässä.Ei ainakaan minua ole veloitettu.

Lisätty: 01.02.2010 - 22:55

Ei veloittaneet tänäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 22:16

Varmaan joku pankki on keksinyt rahastaa silläkin mutta omani ei ainakaan vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 22:27

Ei ole maksanut,kun olen vienyt omalle tilille..mutta jos laitan jokun muu tilille silloin velottavat..en muista paljonko..mutta aika paljon..En myös sitten laittanut sitä rahaa..minkä meinasin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 23:25

Ein ole päässyt laittamaan tilileni rahaa, ainoastaan nostanut olen ja nekin automaatista.
Kyllä minun puolestani saavat "bankkaufmannit" istua toimettomina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 08:15

ei maksa otto eikä pano vielä pankin palvelutiskillä, mutta kohtapa varmaan keksivät hinnan niilleekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 12:01

Ei maksa vaikka laittais kolikoitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 12:29

Kissaäiti: jos viet ison kasan kolikoita tai vaikkapa täyden säästöpossun tyhjennettäväksi, silloin kyllä pankki perii laskemisesta maksun.
Omalle tilille tallentamisesta ei peritä mitään eikä myöskään käteisen nostosta omalta tililtä pankkitiskilllä. Joskus 80-luvulla pankit suunnittelivat käteisnostomaksun perimistä, mutta silloin ammattiliitot jyrähtivät: jos niin tapahtuu, niin ay-liike vaatii palkkapusseihin palaamista.
Vielä 60-luvun alussa moni sai työnantajan konttorissa rahaa ja palkkalaskelmaliuskan sisältävän palkkapussin kouraansa, mutta sitten pankit saivat houkuteltua palkat suoraan tileille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 13:00

mun pankki ei ole vielä ottanut jos laitan kenen tahansa tilille jolla siinä putiikissa on.
toisaalta - tuota ei nyt ole tapahtunut aikoihin että löysää rahaa olis ollu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 15:28

Mun tietääkseni eivät veloita,mutta toisen tilille et voi maksaa/viedä rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 18:13

Mitenkäs sitä sanotaankaan,suurimmat R.............T on pankit, vakuutuslaitokset,verottaja.