Tuli lottovoitto Lappeenrantaan. ajattelin käyttää rahat itänaisiin ja hitaisiin hevosiin ja loput tuhlaan mutta mihin 2€

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 16:52

Noin pienellä luulis saavan ainakin pientä:))) Onnea vaan!!

Kysyjän kommentti

Hyvä huumori :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 16:26

Jospa jossain lähikuppilassa olisi happy hour ja saisit tuopillisen kahdella egellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 16:30

Laitat uuden loton vetämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 16:53

sukanvarteen ja sit taas uut lottoo vetämään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 18:13

Mäpä tunnen yhden lottovoittaja sai 6 mil. Oli se telkkarissakin .Oiken haastateltiin. Sit tuli kusiset paikat. Terveys rupesi pettään.Siilä oli 6 kersaa sanoi ostaneensa kaikille omat kodit .Mut ei menny ku pieni osa potista.Kaikki sitä seuraili ja pankit hätyyteli. En ole miestä nähnyt. Tais mennä Espanjaan niinkuin puhui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 18:19

Pidä nyt varalla jemman jos vaikka itänaisten taksat ovat nousseet viimevuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 18:31

kun nuo alkusuunnitelmat ottaa huomioon,
parasta varata loput lääkärinkuluihin .......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 18:34

Sul on mun tuurini!
Sillä kyllä saa pari riviä uutta lottoa kokeile ensin sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 18:49

Kaks euron juustooooooooooo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 18:57

Ennen oli pennissä miljoonan alku, kahdessa eurossa kahdenkymmenen miljoonan, joten hyvä tulee kun jatkat samaan malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 20:57

Harkitse tarkkaan minne kannattaa sijoittaa.. Et kyllä sillä rahalla edes pääse edes rajan taa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 21:11

Jospa sijoittaisit vaikkapa Nokian osakkeisiin, ovat nousussa. Panet loput vain omasta kukkarostasi, niin jopa alkavat osingot kasaantua !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 09:27

Niin maastahan se pienikin ponnistaa! Laita vaan uusiksi, jos vaikka vielä poikisi lisäöä, niin voisit sitten toteuttaa kaikki ajatuksesi ja toiveesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 10:08

No onnea voitosta.Onko mitään järkeä laittaa rahoja sellaiseen hömpötykseen.No omatpa on rahasi ,minä kyllä käyttäisin kyllä järkevämmin.Koska on sellaisia ostoja mihin vosin ne voitto rahat sijoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 10:10

Oi sua onnenpekkaa! Osta lopuilla karkkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 14:32

Pistä eurosi pajatsoon, ehkä saat ne tuplaantumaan. Tai sitten et.. Ainakin saat hetken jännitystä elämääsi kävi pelissä miten tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 14:55

Parilla eurolla saat pari rullaa huussipaperia;sijoitus jolla taatusti pyyhkii hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 21:56

Olen vähäviisaan kanssa samaamielipuolta !
Mie kuvittelin, että siulla olis hyvä naismaku, mutta erehdyin !!
Suosi suomalaista niin saattaa jäädä euroja vielä muuhunkin nautiskeluun =)