Oletteko harkinneet Imatran ajoihin lähtöä kesällä. Ajamassa mm. Agostini

www.imk.fi/fi/?sivu=mia&av=3

Lisätty: 31.01.2010 - 14:06

Kertooko tämä enemmin? gosaimaa.fi/fi/ohjelmaa/tapa...-25-7-2010

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 09:34

Kylläpä siellä on aikanaan tullu notkuttua ja kisoja katseltua, mutta nyt voi jäädä haaveeksi. Mene sinä kun olet siellä aivan lähellä ja kuvaa paljon ja sen jälkeen jaat kuvat napsun kalleriassa, niin mekin saamme tuntumaa tapahtumista!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 13:51

Ei linkissäsi puhuttu kuin Yamaha miehistä.
MV Agustoista ei mitään. Viimeksi olin siellä 1966 ja silloin Agostinilla ei ollut vielä yhtään MM-titteliä.
fi.wikipedia.org/wiki/Giacomo_Agostini

Tuolla näkee miehen aiemmin;
www.bike.fi/content/1873/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:33

Ai ai tulee ihan nuoruus mieleen Imatranajoista,sinne piti ängetä ja liftillä.Nyt ei enää kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:35

Olimme siellä katsomassa ajoja edellisvuonna.Oltiin ihan rätti väsyneitä ,kahtena päivänä.Paljon väkee oli.Oli aika kylmä tuuli silloi.Näin tuon kyseisen henkilön ihan vierestä.Kivaahan se oli.

Lisätty: 31.01.2010 - 14:36

Enpäs uskalla luvata.Joko tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:38

Ei näin vanhaa kiinosta..mutta meidän nuoriso meinaa lähteä...jotan sellaista ainakin puhuivat keskenään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:41

En ole aikeissa mennä. Oliokos se Saarinen joka siellä menneinä vuosina kuoli. Kuoli samana vuonna kuin minun veljeni moottoripyöräonnettomuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:06

Voi, kun tulee mukavia muistoja mieleen. Nuorena kävimme aina Imatran ajoissa. Hauskoja seikkailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 16:00

Hengessä mukana, kuten joskus 70-luvun alussa.
Ei ollut varaa sellaiseen pyörään, että olisi voinut sinne lähteä. Eräällä tuttavalla oli. Siitä tuli hänen viimeinen matkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 16:55

Tottakai piti ajoissa käydä ennen vanhaan. Saattaapi olla, että tulee eksyttyä sinne kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 18:10

En ole harkinnut lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 18:33

minullakin ne henkilökohtaiset muistot senverran rajuja, että saavat nostalgiamatkat jäädä tekemättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 18:50

En ole koskaan nuoruudessanikaan käynyt, niin saa jäädä tälläkin kertaa käymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 10:21

Ei miua kiinnosta tommoinen Ajo.Parempi pysyä muissa harrastuksissa.