Taas neljä uutta valelääkäriepäiltyä. Pitääkö kohta vastaanotolle mennessä kysyä Valviran todistusta lekurin pätevyydestä?

Avainsanat: valelääkärit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 14:19

Selvä markkinarako.Taidankin perustaa oman praktiikan.

Kysyjän kommentti

Aivan! Eikun valkoinen takki päälle, stetoskooppi kaulaan, sopivan epäselvä käsiala ja lääkärinvirkaa hoitamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 14:01

Pitäisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:35

Luotan meidän lääkäreihin,et ovat oikeita lääkäreitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:40

Nyt menee ihan hullun hommaksi noi lääkäri-jutut...kyllä minulla ainakin on hyvä luotettva lääkäri..kun tarvitsen lääkäriä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 16:12

kyllä tokarit seinälle, jot uskaltaa mennä lekurille ...yx hoite virhe riittää minul kyl...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 18:09

Hyvinhän nuokin osaavat määrätä asperiinia ja käskeä lepäämään. Jos ei sillä lähde, niin viikonpäästä uudelleen ja kirjoitetaan sitten uusi satsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 18:37

Amerikan mallin vaan, diplomit kehyksiin ja seinälle,
(sellaisen kauniin ja vakuuttavan näköisen saa parilla kympillä itämailta)

- tilaisuus tekee varkaan, puute parantajan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 18:48

Niitä todistuksiakin voi väärentää, joten ei taida olla apua siitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 23:55

Täällä voit kohentaa koulutustasi nopeasti ja halvalla.
Ala vaikka aivokirurgiksi, ei mikään ongelma. Valitset vain yliopiston mistä "valmistut".
www.graddiplomas.com/custom_...lomas.html