Kuuluko tämän päivän ohjelmaasi lumitöitä?

Etukäteen suunnittelin tekeväni tänään reippaan hiihtolenkin vaan taidanpa vaihtaa sen hyötyliikuntaan eli lumen kolaamiseen ja lapiontiin.

Avainsanat: lumityöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 14:17

Kyllä todella kuuluu. Ei hiihtoa voi edes ajatella,kun lunta tulee jatkuvati sakeasti...ladut peitossa..
Jos parin tunnin päästä menis kolaamaan ja sitten saunaan..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 13:16

ei minun,mut tuo kultsi jo käväs kolaamas....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:31

Eiköhän kiinteistöhuolto hoida sen puolestani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:38

Aamulla aikaisin sitä mukaa kun lunta tulee.Tuleehan sitä paraikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:49

Jos tuo hiutalointi vielä sakeammaksi muuttuu, niin jotta miksei harjaakin voisi käydä huiskaisemassa tuossa piha polulla, mutta toistaiseksi sitä on vain tuollainen hutunen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:53

Kolasin liittymätietämme puoli tuntia ja toinen mokoma kului lumitöissä liiterissä. Sen verran hutera rakennus, että lumimyrsky oli nietostanut puitten päälle ja lattialla olisi voinut hiihtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:27

Lumitöitä tuli tehtyä omalla ja naapurin pihalla. Aivan mahtava ilma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:52

Kone on jo lämpiämässä.
Pari pihaa ja muutama sata metriä tietä saa maistaa lingosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 16:57

Tuli tuossa pariin otteeseen lapioitua. Vielä illalla pitää putsata auto ja sen vierusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 17:36

Itte putsasin lumesta tuon polun lintulaudalle ja mies kävi päiväl kolaamas/lapioimassa etupihaa puhtaaks ja autopaikkaa, isommat väylät hoitelee onneks tuo taloyhtiön traktori (sillon kun ehtivät), mut olipahan tarpomist kun kymmenen maissa kävin huoltiksella, sil matkal (noin 5km) oli autoo juuttunu yhteen sun toiseen tienmutkaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 18:07

Piti tuota lumiharjaa jonkin aikaa heilutella että ovesta pihalle pääsi. Lapiokin heilui ihan rivakkaan tahtiin. Teen lumityöt lastenlapiolla. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 18:47

Vain parvekkella, mutta ei niillä kiire ole. Sitten vasta kun lumisade loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 19:47

noita kinttupolkuja putsaillessa meni melkein aamupäivä,
ja kun vauhtiin pääsin, kävin tiputtelemassa katoltakin sellaisen reilun kuuskymmentäsenttisen kerroksen (nyt kun se vielä oli kevyttä)

- kyllä huomena tuntuu -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 21:23

Ei mitään töitä, paitsi mitä nyt vähän imurointia ja rättihommia. Loppupäivä ihan vapaalla !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 01:01

Kuului valitettavasti. Rästiin jäi muut työt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 09:42

Luojan kiitos, että asun kerrostalossa ja huolto pelaa!
Katsoin tuossa netiltä ,että Hesassa kutsutaan kaikkia lumi talkoisiin, joten sekin on hyvä ajatus ,ellei kaupungilla ole resusseja siihen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 10:22

Ei tarvinnut eilen minun hoitaa lumitöitä lapseni tekivät ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 14:32

Kuului ne lumityöt eilen päiväohjelmaan ja kuuluu ne tänäänkin sillä meillä ei ole täällä hetkellä ketään muita kotona ja tekemässä auraustöitä puolestani.