Arvaa missä kaupungissa on seuraavaksi putkirikko?

Kun meillä ei ole maanjäristyksiä (onneksi) niin meillä on "putkijäristyksiä" tämän tästä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 19:39

ja tässä oikea vastaus : Jyväskylässä

Poliisi sulki kadut Jyväskylässä
Sunnuntai 31.1.2010 klo 19.23
Vesijohtoputken vaurio nosti veden kaduille Jyväskylän keskustassa sunnuntaina iltapäivällä.

Putki rikkoutui Mattilankadun ja Keskussairaalantien risteyksessä noin kello 17.20.

Liikenne Keskussairaalantiellä jouduttiin katkaisemaan, koska vesi valui tietä pitkin kohti Jyväsjärveä. Vedenjakelu keskeytyi Mattilanpellon alueella.

Lähteet:
www.iltalehti.fi/uutiset/201...3_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 12:53

En osaa veikata mutta toivon, ettei se olisi omassa kotikaupungissani. Täällä niitä on ollut tänä talvena jo ihan riittävän monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:04

Toivoisin, että ei missään. Mutta veikataan nyt jotain . . .
. . . vaikka Riihimäki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:09

oiskos ny si vuoros tampere .. hesas ja turkkuses jo oli .. niin tampereen huki ois ny sit ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:26

Aika sen näyttää..toivottavati ei Kotkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:38

Toivon et ei tulis mihinkään kaupunkiin sellaista onnettomuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:50

No veikkaminen on aina hauskaa jotan heitetään vaikka Vaasa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:54

Helsingissä.
Paljon vanhoja putkia ja poikkeuksellisen kylmää. Sään lämmetessä routa menee alaspäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 17:59

Veikkaan, että jälleen tääl Helsingissä:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 18:02

Kyllä se Kotkassa taitaa valitettavasti olla. Pitää se nykyinen lottovoittaja sellaista älämölöä ja hyppimistä että siinä tanner tömisee ja putket paukkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 18:41

Porvoossa on vanhoja putkia, joten siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 20:54

Jyväskylässä, lämpötilan noustessa esim. liikenteen tärinä routaannuttaa maan syvemmältä.