Milloin on oikein käyttää väkivaltaa ?

Avainsanat: väkivalta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 00:23

Jokaisen suvussa lienee ihmisiä, jotka ovat tappaneet ilman passia saapuneita itänaapurin kansalaisia?
Aika moni on tänäkin päivänä siitä kiitollinen.

Kysyjän kommentti

Sie oot paras tälläkertaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 12:54

Ei kai väkivalta koskaan ole oikein. Itse käyttäisin sitä vain lapseni puolustamiseen, jos sellainen tilanne tulisi (toivottavasti ei tule).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:13

en oikeuta väkivallan käyttöä, mut jos joku uhkaa läheisiäni ...niin saatan ottaakin kättäpidemmän hiilitangon ja vähän sivaltaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:55

Se on politiikan jatke, kun järki loppuu niin otetaan väkivalta käyttöön.
Politikot tosin ottaa armeijan ja poliisit tekemään sen "likaisen työn".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:16

vain itsepuolustukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:24

Mikäli en karkuun pääse niin kai se on otettava nyrkki mikä v....moisessa ranteessa apulaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:35

Silloin jos on tosi hätä...eikä ole muuta vaihoehtoa...väkivalta ei ole koskaan hyvä asia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:41

Ei milloinkaan normaalissa elämässä. Itspuolustukseen kyllä.Karatella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:46

Väkivalta on varmaankin vahvennettua valtaa. Eli niinko väkisin halutaan hallita/vallita toista.
Olen vapauden puolestapuhuja ja jokainen sortuu myös väkisin toista hallitsemaan omasta vapaasta tahdostaan jos sen vain huomaa. Uhrin osa on toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 17:02

Ei milloinkaan. Ja sitäkin kun on niin monenlaista, väkivaltaa siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 17:58

Ehkä vain silloin kun yrittää laittaa pakkopaitaa vastaanpanevalle potilaalle päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 18:38

Ei milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 23:44

Puolustaakseni heikompaa. Lasta tai eläintä tai raiskauksen uhria esimerkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 13:02

tiedä onko oikein silloinkaan kun joku päälle käy. toisaalta - ennemin puolustaudun kun liiskaudun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 16:52

Ainoastaan silloin, jos joku hyökkää kimppuun. Kaikki keinot sallittakoon. Hyökkääjää on aina satutettava ja yritettävä huutaa ja olla muutenkin kaikinpuolin kovaotteinen.Ei kai muuten.Lapsia on puolustettava aina, ja vanhuksia niin ja eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:50

Itsepuolustarkoituksessa ilman muuta eli kun joku käy kimppuun. Allekirjoitan myös tuon mitä Papiti kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 14:41

Olen sitä mieltä ettei väkivalta ole sallittua kuin tilanteissa joissa ihmishenkiä uhataan eikä niiden puolustamiseen ole muita keinoja käytettävissä. Tämä lienee se syy miksi sotaan lähteneet miehet ryhtyivät väkivaltaan sukupolvi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 16:28

Jos kaveri on jossain asiassa eri mieltä kuin itse olet...No,ei vaan! Silloin se on oikeutettua kun ei yksinkertaisesti muuta keinoa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:21

Aina kun haluaa. Nytkin haluaisin lähteä tasaselle tertsin kanssa. Voi olla olla tipahtaisin mutta lujaa saa terska lyödä jos kuvittelee että 194cm/120kg kokoinen painija tipahtaa luunapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:25

Hyttysparvessa