Vietitkö tipattoman tammikuun ? ( voi olla, että tämäkin aihe on jo käsitelty, mutta kysympä kuitenkin )

Avainsanat: ei tippa tapa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 12:51

En viettänyt. Mieheni kanssa juomme viikonloppuisin punaviinipullollisen puoliksi oli kuukausi mikä tahansa.

Kysyjän kommentti

Samoin meillä, viininä valkkari =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 13:02

En viettänyt ja muistaakseni en sellaita luvannutkaan vaan kyselin mielipiteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:14

en viettänyt ...tipalla ja ilman ...tilanteen mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:55

Kyllä vietin. Tänäkään vuonna en ottanut yhtään tippaa nii kutsuttua alkomahoolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 17:03

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 17:06

Ihan oli tipaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 17:57

Miksi ihmeessä olisin viettänyt? Helmikuussa on vähemmän päiviä! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 18:05

Kyllä tippa tappaa ja alkoholiin hukkuu.Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 18:34

En viettänyt, jos kaljakin lasketaan tipaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 19:15

en edes luvannut,
tammikuuta oli kulunut vasta yksi minuutti kun kuului ensimmäisen kerran 'poks'
eikä se jäänyt viimeiseksi

ei kuitenkaan ole mikään ongelma

tositarina eskarista (tuttu ope kertoi)

oli puhuttu uudesta vuodesta, ilotulitulituksista ja muusta siihen liittyvästä, johon
Mikko kertoi omat kokemuksensa :

silloin sedät ja tädit joi poks-kaljaa ja halas kaikkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 21:15

piti sanoa samma kuin Ida

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 21:25

Tulipa vietettyä ! Aloitin jo joulukuun puolella ja aion jatkaa vielä tästä eteenpäinkin. Ties vaikka tulisi tavaksi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 22:06

Ei ollut ihan tipaton, mutta varsin kuiva kuten tämä elämä nyt yleensäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 00:44

Ämpärillinen lienee lähempänä totuutta?
Saunan päälle kuuluu olut ja hyvään ateriaan viini. Hyvää teatteriesitystä tai oopperaa on melkein pakko juhlistaa konjakilla tai brändyllä.
Tässä Alkon määritelmä kohtuukäytöstä, koska noilla on ostorajoitus?
www.alko.fi/lippulaivauutuudet/fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 18:05

Tipaton tammikuu ja hulvaton helmikuu:) Olen ajatellut aloittaa ylenpalttisen ryyppäämisen - tuota kun ei ole ikinä ennen tullut kokeiltua:) Ei vaan.. en ehdi - kerkiä - halua enkä edes viitti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 16:31

kyllä, en juo ikinä