Kuinka pääasiassa liikut ?

Avainsanat: kävellen hiihtäen luistellen autolla junalla laivalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 19:07

eniten kilometrejä tulee lentäen,
eniten aikaa kuluu autoillen,
säännöllisintä liikuntaa kävellen,

kaikkea muuta tilanteen mukaan,
joskus tosi paljon pienellä paatillakin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 12:55

Kävellen ja henkilöautolla. Kesällä polkupyörällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:03

moottoripyörällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:08

Lyhyet matkat kävelen ja kesäisin fillarilla,mutta yleensä omalla autolla tai taksilla.Busseja näen kyllä mutta en käytä. Tampereella oli sen verran ruuhkaista että ei kiinnosta. Joo junalla matkustan pitkät matkat ettei autoa tarvi jättää pitkäksi aikaa seisomaan,mutta mökille ei ole rautatietä saati asemaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:59

Virtuaalisesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:47

Pääsääntöisesti autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:54

Talvisin kävellen ,autolla, hiihtäen ja uiden.Kesällä pyörällä,,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:25

Kävellen, autolla, tänään kävin potkukelkalla kukkakaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:30

Asun maalla, elikkä autolla tarvii lähteä asioille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 17:04

Kävellen, pyörällä, bussilla (näin talvella "liikun" myös kuntopyörällä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 17:04

Autolla pääsääntöisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 17:14

Kävellen, paitsi jos lähden kaupunkiin niin sitten bussilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 17:55

Mennessä ovelta autoon ja autosta ovelle. Takaisintullessa päinvastaisessa järjestyksessä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 21:13

Kesällä polkupyörällä aika paljon..Linja-autoa käytän talvella..Kun ostaa bussikortin 30 päivää voimassa..saa matkustaa niin paljon ,kun huvittaa...Hinta 43 euroa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 21:29

Vähän riippuu siitä, minne olisi mentävä. Lentäen ja pois tänne Egyptiin. Suomessa henkilöautolla, koska julkinen liikenne on olematon seudulla, jossa asun. Muuten pyrin kävelemään, ellei se ole mahdotonta.
Täällä Hurghadassa pyrin käyttämään Jalla-bussia, jossa matkustan mukavan matkan 14 snt:llä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 23:43

Autolla tai bussilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 01:15

Sisällä kävelen ja muutaman kerran viikossa ulkonakin tunnin verran.
Lumilapio on lähes ainoa "liikuntaväline", mikä ei käy bensalla, dieselillä tai sähköllä. Lapiolla viimeistelen lumityöt kynnykseltä. Kaikki muu hoituu konevoimalla. Mitä isommalla, sen mukavampaa.
Tien päällä kuljettaa taloudellinen dieselauto. Lomalle lennän lähikentältä, sillä Helsinki on pahuksen syrjässä täältä katsoen.
Jos johonkin alkaa, täytyy syntyä tulosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 10:21

Talvella kävellen ja autolla, kesällä skootterilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 16:32

autolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 01:07

Bussilla ja kävellen lähinnä. Bussilla ne pisimmät matkat, jalan taittuvat muutamien kilometrien kävelyt ja esim. matkat bussipysäkille ja sieltä pois ties minne. Viikonloppuisin kuljen lähinnä poikaystävän auton kyydissä. Ja kesäisin myös pyörällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:53

Sulavasti, mutta reippain askelin.