Eikö napsu olisi aika tylsä,jollei täällä olisi ns."vakiporukkaa"?Omanlaisia persoonia. Kiva!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 13:19

Aina uudet henkilöt on napsun suola kunhan pysytään jotenkuten asiassa. Ei kuten viimeöinen häiris tunnu kovin hauskalta kun yrittää pilata koko kivan palstan.

Kysyjän kommentti

Tätä tarkoitin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 10:14

onko nuin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 10:58

Kyllä vain. Mutta kyllä ns. vakiporukan sekaan ihan uudetkin tyypit tuovat mukavaa väriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 11:14

On se kiva, että on nämä vakihenkilöt, mutta uudet tuovat vähän vaihtelua. Vakiporukalla kun tahtoo olla nämä samat kysymykset ja samat vastaukset aina esillä. Ja melkein arvaa jo etukäteen miten kukakin vastaa johonkin tiettyyn kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:19

onhan tuo tosi kivaa .. on niin kodikasta olla tääl napsus , ikään kuin kaik ois yht suurt perhet .. mutta toki uudet tulijat ovat tere tulemax ja jospa nuo vanhatkin vielä palais tänne napsutteleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:48

Vaki porukka on mukavaa ja asiallista,mutta on kivaa,kun tulee uusiatuuliakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 12:08

Kiva että uusiakin on mukana. Aika paljon kyllä tämä vakaioporukkaa on mukana..mikä ihana asia.. Vaikeaa välillä keksiä mitä kysyisi...sitten vaan jostakin asiata pulpahtaa mieleen mitä kysyy..

Koita sinä kissanainen kans kysellä jotakin joskus..voisi tulla vaihtelua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:07

Ei kannata jakaa kirjoittajia jyviin ja akanoihin, tämähän on vapaa foorumi. Eläkeläisillä on tietysi aikaa enemmän pyöriä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:11

Näinhän se on, ihan kun kotiin tulis, kun on nää tutut "vanhat naamat" viel tallella kyselemässä ja vastailemassa, ja monta uuttakin mielenkiintosta ja aktiivista tulokasta on joukkoon tullut, jotka antavat lisäväriä tähän napsuiluun ja toivottavasti heist tulee myös tätä ns. vakiporukkaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 17:47

Loistopaikka tämä on. Vanhan konkarit ovat hyvä porukka joita piristää nuo uudet tulokkaat. Eihän mene kovin kauaa kun hekin kuuluvat vanhoihin. Itse olen ollut vajaan vuoden, ja paljon on vaihtuvuutta ollut. Olenkin huomannut että viime aikoina on tullut runsaasti uusia tuulia porukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 21:36

Minäkin kehtaan notkua täällä kun nyt on sellainen yhteys, että ei tarvitse laskeskella gigoja eikä bittejä. Vaan kun tulen kohta guruksi, niin sitten saatan vähentää, ehkä, eihän sitä voi tietää.