Tuore kotkalaismiljonääri, kuka sitten lie?

Seitsemän miljoonan euron voittorivin pelannut pelaaja oli valinnut onnenrivinsä numerot itse.

MTV3: www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....01/1045622

Lisätty: 31.01.2010 - 05:34

paljonkohan liisukan tilille nyt tulee?
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/27501

Avainsanat: superjättipotti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 12:14

Ei kyllä minun veikkaustili räjähtänny...kuulin illalla ,että Kotkaan tullut potti ihan jännity nousi,kun en ollut tarkistanut lottoa...Tarkistin ja totesin 1 oikein...Ei ole tiedossa kuka voitti...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 05:42

Varmaan on liisukan potti, eikös hän hiljattain voittanut pienen summan jossakin veikkauksen pelissä, ja nyt tuli sitten kunnon potti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 06:58

Raha ei tee onnellisexi ja kun laulan niin menee viimosetkin roposet.....Mikä laulaen tulee se viheltäen menee...Humppa humppa tättärää.....!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 07:13

En tunne Kotkasta ketään.Kari Salmelainen taisi olla alunperin Kotkasta ja sit se Kotkan ruusu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 11:19

liisukka se on varmaan, kun ei ole tänne Napsuun järkytykseltään päässyt. Tai sitten se voi olla vaikka entinen työkaverini tai joku muu tuhansista Kotkalaisista. :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:21

liisukkahan tuon potin varmaankin sai .. jot ootellaan vaan pulla kahveita sit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:55

Liisukkaa varmasti nyt tuurasi oikein kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 13:02

Nyt liisukka vaan tarkkailemaan, josko jonkun naapurin pihamaalle alkaa uutta Mersua ilmestymään!