O_la_laa repolainen kaipaillut muaaaaa;hengissa ja hyvissa hoivissa;kotiinpaluu piakkoin;-(.Lammittaa vanhaa sydanta muistaminen

Kiitokset tasta kaikilla;ikava kylla en voittant edes puolta pottia miljoonista;seuraavalla viikolla olisis 100milj.euroloista;tosin ei kukaan muukaan voittant niita miljoonia...Terkkuja kaikille!

Avainsanat: tippa tuli silmaan;melkein§!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 06:06

Jaa että o la laa miehiä fransmanneja tapaamassa?

Kysyjän kommentti

Napakymppivastaus palkitaan parhaimpana!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 00:45

hyvä että olet hengissä

surku ettet voittanut niitä miljoonia,
ota nyt sitten se isompi potti
ja tuo kaikki rahat kotiin äläkä tuhlaile niitä siellä maailmalla

jos nyt kuitenkin rahattomana palaat,
niin teurastetaan sitten se juottovasikka paluujuhlaasi

(eikös jotenkin näin mennyt muinaisissakin tarinoissa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 02:54

Tervetuloa kotisuomeen!
Toivottavasti lumilapiosta näkyy edes kahva, että pääset ovesta sisään. =)
Noita sadanmiljoonan potteja voi tavoitella ihan oman kotikoneensa äärelläkin. Toivottavasti ensi kerralla tärppää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 09:55

Siis olet lomaillut ? Oikein, sillä on ihan viisasta olla jonkun aikaa paossa Suomen kelejä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:27

tervetuloa kot suomeen .. ja kiva , et olet hengis ... toivottavasti lomasi oli oikien mukava .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:59

Kotonta on kiva lähteä,mutta vielä kivempaa on sinne palata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 17:37

Tulehan sinä kotia niin minä pääsen lähtemään. Tervetuloa vain - valkoiseen kotimaahan.