Elämä alkaa voittaa...

Hellou!
Marraskuussa kirjoittelin että meikäläisellä todettiin keskivaikea masennus. Olen ollut kaksi kuukautta nyt saikulla ja olo alkaa helpottua. Enää ei ahdistavat asiat kummittele mielessä samalla tavalla, ja elämä alkaa kiinostamaan. rnOngelma on vielä nukkumisen kanssa, se ei oikein suju kunnolla, joten kokeillaan toista mielialalääkettä ja nukahtamislääkettä. Kolme viikkoa mulla on vielä saikkua ja itse asiassa nyt alkaa tuntua että palaisin töihin ihan ok mielin, koska tiedän että siellä on asiat muuttuneet niin, että mun on sinne helpompi palata.rnrnNo, jotta ei liian mukavaksi olo käy niin sairastuin keuhkoputken tulehdukseen. Olen syönyt nyt viisi päivää hevoskuurin antibioottia, yskänlääkettä ja käyttänyt hengitysteitä avavaa inhalaattoria ja edelleen yskin keuhkot pellolle ja pää on täys räkää... ällöä.
Mutta, hengissä ollaan, se on jotain se:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 23:01

hienoa että sulla on alkanut valoa häämöttämään horisontissa,
tässä läheltä seurailin yhtä vastaavaanlaista tapausta, siinä kyllä paluuta tehtiin lähes kolme kuukautta, mutta sen jälkeen asiat sitten ovatkin olleet kunnossa

niin hassulta kuin se saattaakin kuulostaa, tuollaisella konkreettisella räkätaudilla voi olla jopa toipumistasi edistävä vaikutus, 'maallisempaa' huolehtimista ja ajateltavaa ...

tsemppiä vaan toipumiseen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 23:09

Voi kun ihana kuulla,että elämä alkaa voitaa sinulla.Se on todella tervehtymisen merkki,kun tuntuu..että elämä alkaa kiinostaa..Onhan sinulla vielä 3viikoa aikaa toipua.Kun toivut keukoputken tulehduksesta,niin yritä ulkoilla paljon...raitis ukoilma virkistää...ja ehkä sitten pysyt nukkumaankin paremmin..Iloista mieltä,ja kevättä rintaan...olethan kumminkin hyvin toipunut masennnuksesta..
Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin..Onnea elämällesi jatkossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 23:27

Hauska kuulla että asiasi ovat rullamassa taas parempaan päin. Kyllä asiat järjestyy aina parhainpäin. Tsemppiä sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 03:56

Mukava kuulla että olet toipumaan päin ja kevättä kohden mennään ja tulee valoisampaa , mieli piristyy siitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 07:00

Tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:01

Hienoa,että asiat ovat menossa noin mukavasti parempaan suuntaan ja työhönpaluukin varmasti menee hyvin. Onneksi tuo keuhkoputkentulehdus -niin keljumainen vaiva kuin onkin- paranee lääkkeillä ja levolla.
Tsemppiä ja aurinkoisia päiviä Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:33

kiva on kuulla , et alat toipumaan ja oletko keksinyt jotain mielekästä tekemistä, itsekkin olin aika kovassa masennuksessa , eikä lääkkeetkään auttaneet , jot en niitä paljoa syönyt , mutta sit löysin käsityöt , eli aloin kutomaan ja virkkaamaan , siitä alkoi minun toipumiseni ja nyt rakastan noita kutimia , jot niistä sain parhaan lääkityksen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 12:02

Oikein mukavaa,että alat paranemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:51

Katsele luontoa kuinka kaunista on.Ota kaikki voima hyvistä asioista irti. Kerää hyvänolon hormooneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:01

Valoa, voimaa, valoisan aurinkoisia päiviä sinulle toivottelen.
Valolla valtava voima on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:23

Toihan on hieno asia.Elämää siis on todellakin. Niin, pilven takana paistaa aurinko, usko pois.Hyvää jatkoa ponnistelullesi! Sinä selviät.