Kouluarvosanat eivät välttämättä kerro menestyksestä eihän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 21:28

Usein täysin mielivaltaista opettajan toimintaa.

Lähteet:
Tiedän ja olen kuullut ikäviä asioita jos ei ole opettajan suosiossa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 21:27

Ei, olin priimus, mutta huorat ja varkaat on vienyt työn tuloksen sossujen avulla.

Lisätty: 30.01.2010 - 23:30

kansakouluaikaan olin kelkkamäessä ja keskinkertainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 21:53

No voi juku tuosta voi olla monta mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 22:15

kertoo menestyksestä koulussa,
antaa vain jonkinlaista osviittaa jatkosta,

jotkut sitten vaan heräävät vasta koulun jälkeen ja saattavat olla tosi tähtiä myöhemmin
joku koulun tähti saattaa sammua pian koulun jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 22:28

Vaikka on huonot kolunumerot..voi siintä hulimatta päästä elämässä hyviin hommiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 23:20

Eihän se Kekkonenkaan mikään välkky ollut koulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2010 - 23:29

Ei ainakaan, mitä tuohon lauluun tulee. Ei ole minusta tullut laulajaa edes keskinkertaista. Muut aineet unohdankin sovinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:12

Ei ne koulunumerot kaikkea kerro. Ihan lähipiirissä henkilö jota koulussa opet piti toivottamana tapauksena ja numerot todistuksessa sen mukaisia ja nykyään pyörittää erittäin hyvällä menestyksellä omaa firmaa ja työllistää toistakymmentä henkilö.
Vastaavasti ns. kympin tyttö jostain syystä ajautui vähän kummallisille poluille ja elelee yksinhuoltajana yhteiskunnan varoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 01:11

Ei todellakaan. Sehän voi olla ihan opettajasta kiinni, samoin kuin esimerkiksi oppilaan ujoudesta tai vaikkapa adhd:sta ym keskittymishäiriöistä, ei lainkaan taidoista. Kaikilla tulee joskus hetkiä, jolloin ei vain jaksa eikä pysty menemään täysillä vaikka kuinka pitäisi ja haluaisi menestyä. Sitäpaitsi lahjakas voi olla muussakin kuin kouluaineissa, eivät kouluarvosanat kerro älykkyydestä yhtään mitään.