Mikä oli koulussa laulunumerosi?

Mä esitin aina saman laulun ja sain 8.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 22:17

kuutonen armosta ja kiitollisuudesta kun en korottanut ääntäni

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 21:22

Tasan 5 asteikko 4-10

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 21:25

Tasan 5 asteikko 4-10

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 21:48

Mitenkähän noi Timppa ja jumppis laulavat kun mulla oli arvosana 8 ja aina kun alan laulaa niin tyttäreni pyytää hartaasti: "Äiti, ÄLÄ!".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 22:05

8 tais olla ja lauloin aina saman laulun. Inhosin laulukokeita, koska en osaa laulaa yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 22:19

Numero oli 8, mutta meillä se aine oli musiikki ja käsitti laulun lisäksi myös instrumenttien soittamista - onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 22:26

Vakio numero oli 6 inhosin aina laulukokeita..kun en osannu laulaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 23:20

Ysi taisi olla siihen asti kunnes tuli joku tauti kurkkuun. Sen jälkeen se kaunis ääni menee pilalle heti kun se pääsee suusta ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2010 - 23:26

Vaihteli 8-10 välillä. Nyt olis -0, jos joku arvostelisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 02:45

Kymppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 08:01

Kymppi - elätin mm. yhden kesän itseni laulamalla kunnes huomasin (nopeasti) että ei ole minun juttuni tämä:)

Minulla oli takana klassinen koulutus laulussa ja hyppy iskelmän ihmeelliseen maailmaan oli aika hurja - iskelmä rokotuksen olin saanut varmaan jo "äidin maidon" mukana mutta kyllä tuo poppimaailma siihen liittyvine lieveilmiöineen oli aika omituinen maailma nuorelle tytölle:)

Pääsin tekemään oikein studionn asti muutaman singlen ja kivaa oli - mutta sitä seuraavat keikat + se esillä olo / ennen kaikkea julkisuus oli ujolle - pystymetsästä hypänneelle tytölle rankkaa hommaa.

Tuotantoa löytyi You Tubesta -mikä huvitti suuresti kävin kurkkamassa nyt ja eipä löydy enään kuin noista maksullisista saiteista joiltain kokoelma levyiltä...

Nyttemmin en laula kun suihkussa omaksi ilokseni - joskus Kinnusen Lailan kanssa kilpaa kun silitän pyykkiä / mankeloin (helpottaa kummasti inhottavaa hommaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:07

Vaisteli seiskasta ysiin opettajsta riippuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:48

9ja 8 ...tykkään kyllä musiikista , mut mikähän tuohon kultrakurkkuun on mennyt, kun nykyisin laulan niin tulee ulos ääni , kuin variksen .. ihmettelee ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:59

ysin laulaja OLIN :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:04

Kahdeksan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:26

Se oli aina kymppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 17:23

Pelkkä laulu oli 7. Sit, kun tuli soittaminen ja musiikinhistoria ja tunnistustehtävät ,numero oli joko 9 tai 10. Ei siis viisulaulajaa ois tullu minustakaan :)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 18:03

Tuoli väärinpäin.Sit kerran 8 mistä iso ero johtuikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 23:11

Tais olla 14 kun saatiin siihen huilun soiton lisä.