Ketä veikkaatte Euroviisun voittajaksi tänään?

Lisätty: 30.01.2010 - 17:22

Siis kuka lähtee edustamaan Suomea..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 17:02

Ei osaa povata,mut ite tykkäsin Kuunkuiskaajista

Kysyjän kommentti

Voitto meni ihan oikein..Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 17:09

En oo seurannu euroviisuja ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2010 - 17:20

Ei kai ne euroviisut vielä tule?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 17:37

Tytöt laulavat ihanasti .Kuunkuiskaajien musiikki on ihan kuin suomen kansan musiikkia.Reipasta, iloista hyvän mielen tuojia.
TÄrkeä kysymys tänäiltana tiedämme mutta minäpä tiedän sen etukäteen.
ELÄKELÄISET:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 18:17

Katri-Helena voittaa varmasti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 18:36

Nina Lassander - Cider Hill

Ihanan kaunis ja kuulas kappale ja vihdoinkin meiltä laulaja, joka osaisi ääntää englantia. Pidän peukkuja Ninalle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 19:09

En ketäään valitettavasti, siilä yksikään kappaleista ei minusta ole senverran persoonallinen, että voisi pärjätä kunnolla euroviisuissa ja joutaisi päästä tuohon kisaan mukaan. Lordin kappalekkaan ei ollut sävelmänä erikoinen, mutta siinä oli kaikesta huolimatta sitä jotain (omaa persoonallisuutta) jonka koukutti kuuliansa ja jonka takia se sai eurooppalaiset puolelleen ja johti maamme historialliseen voittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 20:52

Suomalainen ihan varmasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 21:01

ei varmaankaan ne humppaa soittavat papat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 21:03

numero 11, mikko Leppilampi oli paras!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 23:12

En voi enää veikata kun on jo ratkennut edustaja. Katson ne tallenteista kun ennätän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:31

Olisko KEVIN BOB & HEARTBREAKERS hitillä KISS MY ASS AND SMILE!

Lisätty: 06.02.2010 - 20:32

Jos et voi enää vastata niin miksi pitää vastata? Pisteitä keräävä sanonko mikä!