Onko kenelläkään kokemusta uusista suksista, joita ei tarvitse lainkaan voidella?

Onkoluisto ja pito aina automaattisesti kohdallaan? Ainakin suosittuja tuntuvat olevan sillä tänään urheiluliikkeissäsanottiin, että seuraava erä tulee helmikuun puolivälissä ja nyt heillä oli vain mallikappaleita myymälässään.

Avainsanat: sukset joita ei tarvitse voidella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 11:13

Nämä uudet on paremmat kuin silloin aikoinaan Järvisen voitelemattomat jotka tosiaan luistivat ihan yhtä hyvin sekä eteen että taaksepäin. Kaveri sai Viron maajoukkueelta sellaisen parin jokin aika sitten ja kehuu niitä auliisti, ihan samanlaisia ei varmaan saa mistään, mutta eiköhän ne suurinpiirtein samoin pelaa nuo kauppaan pian tulevat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 14:03

Ei ole kokemusta mistään suksista,kun en ole hiihtänyt vuosikymmeniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 14:22

luin tuosta kyl,mut viime aikoina ei ole nois vanhoiskaan paljoo ollut kokemustakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 14:52

ei kyllä minunkaan suksia tarvitse voidella, pitoa joskus pyyhkäistä. riippuu hiihdänkö perinteistä vai luistelutyylillä.
eräs hiihtäjä sanoi keskustellessamme ladun varressa suksista ja ilmoista ja luistosta ym, että hänen nämä uudet voitelemattomat sukset ei kyllä joka kelillä toimineet, silloinkin oli vanhoilla sivakoillaan suksimassa, upouudet oli kotona narikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 16:14

Minulla on sukset mitä ei kuulemma tarvi voidella...ostin muutama vuosi takaperin..Lipsuu taaksepäin välillä..eli eivät pidä..ja luistokin on vähän kyseenalaista....Riippuu ihan mikä on keli..
Kyllä olen niitä voidellut..
Ammattimyyjä oli keltä ostin,ja nuvoi silloin nämä sukset ostamaan painon perusteella..Petyin kyllä..vanhoilla suksilla olisi hiitänyt ihan samalla tavalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 17:27

Hyviä kokemuksia löyyy karhun mallista, mutta niitä ei ole saatavilla kuin ani harvoissa paikoissa, itse sain suomen hiihto joukkueelle valmistetut isäni kautta. Toimii lähes joka kelillä ja hyvin toimiikin. Pohjassa on pieniä hapsuja, eräs tiedemies laski paljonko niitä on ja tulos oli että jalkapoallostadionin verran niitä on siellä pohjassa.