Oletko tehnyt mitään ternimaidosta?

Mie olen tehnyt lettuja,pannukakkua ja uunijuustoa mikä on tosi hyvää.

Avainsanat: ternimaito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 17:07

En muista, et oisin muuta tehnynnä kuin uunijuustoo, sen kerran kun mies sitä ternimaitoo mökkireissulta maatalost toi... mut kyl oli hyvää... hyvä kun muistutit, yritän saada sitä ens kesänäkin mökkiseudulta, ja kuten palisanteri yllä niin, kanelii ja sokruu päälle, ja niiiin hyväää:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 13:49

Olen syönyt ternimaidosta tehtyä uunijuustoa ja se oli todella hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 14:40

Vaimo on tehnyt uunijuustoo ja lettuja.Nam nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 14:53

uunijuustoa, kropsua ja lättyjä. Fiina-koirakin tykkäsi uunijuustosta, mutta ei kanelia saanut lisätä, hänen herkkä nenänsä ei tykkää kanelista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 19:29

Kyllä olen tehnyt,uunijuustoa ja pannukakkua..en kyllä nyt moneen vuoteen..mutta oli hyvää aikanaan..tulee ihan vesi kielelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 23:08

En ole siitä herkusta valmistanut mitään. Mutta vesi tulee kielelle kun muistelen kotoista uunijuustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 12:01

onpa tullut tehtyä lettuja, pannukakkua ja uunijuustoa. Uunijuusto on taivaallisen hyvää mansikka- tai lakkahillon kera, NAMMMM =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 12:06

aih nyt tekee taas mieleni ternimaidosta tehtyä juustoa ... pitää varmaankin ostaa lehmä ja sonni, jotta saan ternimaitoa ... tuos lähikaupas ei moista herkkua ole , ja yhdellä maatilaalla ei nyt ole ollut kans ternimaitoa , eikä vasikoitakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 14:10

Kyllä eli pannukakkua ja uunijuustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:07

Joo olenhan minä uunijuustoa tehnyt. siitä tosin on aikaa se oli silloin kun minulla oli leivinuuni.
En ole tullut tutukisi/sinuksi tuon sähköisen vastikkeen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 01:16

Loimussa paistettua juustoa, sekä uunijuustoa,sitten vielä herasta keitettyä keittoa nam-nam, kiitos oman äidin :)